کد خبر : 14445

دوست داشتنی ترین تکذیب برای استقلالی ها + سند

دوست داشتنی ترین تکذیب برای استقلالی ها + سند

مدیربرنامه های آیاندا پاتوسی اعلام کرد این بازیکن از ایران خواهد رفت اما پس از انتشار این خبر علی خطیر و ایسما جدایی این بازیکن را تکذیب کردند.

پارس فوتبال، استقلال در دربی شکست خورد تا این تیم درگیر حاشیه شود. ماجرا از پنالتی استقلال شروع شد. جایی که پاتوسی و منشا آماده زدن ضربه بودند اما به یکباره اسماعیلی پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه چیپ پنالتی به دست آمده را هدر داد.

پس از این اتفاق چند بازیکن استقلال در رختکن و در بین دو نیمه با یکدیگر درگیر شدند و با حکم شفر فرشید باقری تا اطلاع ثانوی از همراهی آبی پوشان محروم شد.

و مدیربرنامه های آیاندا پاتوسی اعلام کرد این بازیکن از ایران خواهد رفت.

اما پس از پایان بازی و انتشار خبر جدایی پاتوسی ، ایسما مهاجم آبی پوشان با انتشار استوری در اینستاگرام استقلالی ها را به اتحاد دعوت کرد و نوشت: “ما باهم برنده میشیم، باهم می بازیم. الان در زمان بدی است که ما یک روحیه تیمی ایجاد کنیم، ما باهم هستیم و قطعا قدرتمندتر برمی گردیم.”

مدیربرنامه های آیاندا پاتوسی اعلام کرد این بازیکن از ایران خواهد رفت حال علی خطیر و ایسما جدایی آیاندا پاتوسی را تکذیب کردند.

پس از این استوری نیز علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال به سایت رسمی باشگاه درباره صحبت های مدیربرنامه های ایاندا پاتوسی گفت: در خصوص مصاحبه مدیربرنامه آیاندا پاتوسی در ارتباط با اتفاقات بازی دربی لازم است تا به استحضار برسانم که اظهارات ایشان غیر مرتبط و غیرمسئولانه بوده و صحبت هایی که مطرح کرده، دور از واقعیت و خارج از حیطه اختیارات یک مدیر برنامه طبق مقررات موجود میباشد. مطابق مقررات فعالیت مدیران برنامه فیفا و فدراسیون فوتبال ایران، حیطه اختیارات مدیر برنامه “Intermediary “ در حد نمایندگی و ارایه خدمات به بازیکن جهت انعقاد قراردادها باشگاه مربوطه می باشد و نه بیشتر.

پس حالا باید گفت با توجه به اظهارات علی خطیر و ایسما جدایی پاتوسی از استقلال منتفی به نظر می رسد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها