کد خبر : 14389

شوک در استقلال / پاتوسی ساز جدایی کوک کرد

شوک در استقلال / پاتوسی ساز جدایی کوک کرد

بعد از منتشر شدن اخباری مبنی درگیری بازیکنان استقلال در رختکن، مدیر برنامه‌های پاتوسی درست به افشاگری جدید زد.

پنالتی از دست رفتۀ فرشید اسماعیلی در دقایق پایانی نیمه اول باعث شد تا در رختکن این تیم بین بازیکنان درگیری شدیدی ایجاد شود. مدیر برنامه‌های آیاندا پاتوسی که از رفتار بازیکنان استقلال علیه پاتوسی ناراحت است دست به افشاگری زد.

او در گفت‌وگویی اعلام کرد: شفر دو بازیکن خود را برای پنالتی زدن در هربازی مشخص می‌کند، پاتوسی و ایسما بعد از هر تمرین سی دقیقه بیشتر در زمین هستند و تمرین پنالتی می‌کنند. چرا آقای رحمتی از 100 متر آن طرف‌تر می‌آید و نمی‌گذارد پاتوسی و ایسما پنالتی را بزنند. این اولین بار نیست و در دیدارهای قبلی هم تبریزی و غفوری توپ را از پاتوسی و ایسما گرفتند.

مدیربرنامه ستاره خارجی استقلال که به شدت عصبانی بود در ادامه گفت: این اتفاقات پایان کار نبود و بین دو نیمه در رختکن فرشید اسماعیلی به حرف حق پاتوسی واکنش زشتی نشان داده است و به او توهین نژادپرستانه کرده است. او و فرشید باقری می‌خواستند پاتوسی را بزنند که ایسما نمی‌‌گذارد. این اتفاقات باعث شده تا بازیکن از من درخواست کند تا شرایط خروجش از ایران و فسخ قرارداد را فراهم کنم. پاتوسی از رفتار همبازی‌های خود به شدت ناراحت است.

او در پایان اعلام کرد: نژادپرستی‌های باقری و اسماعیلی باید در کمیته انضباطی بررسی شود . نباید با یک عذرخواهی ساده چیزی حل شود، معذرت‌خواهی‌هایی که از ته دل نباشد بهتر است انجام نشود.

منبع:ورزش11

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها