کد خبر : 14449

ستاره استقلال از خجالت برانکو درآمد

ستاره استقلال از خجالت برانکو درآمد

سرانجام ستارۀ استقلال به اتفاقات رخ داده بین دو نیمۀ دیدار استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

ورزش 11 - بین دو نیمۀ دیدار استقلال و پرسپولیس ما بین تیم داوری و بازیکنان دو تیم تنش‌هایی بوجود آمد که برانکو ایوانکوویچ را مجبور به دخالت کرد. در این حین سرمربی کروات پرسپولیس، میلاد زکی‌پور، مدافع استقلال تهران را با هل دادن از داور دور می‌کند. البته این بازیکن با اخلاق آبی‌پوشان در آن زمان واکنشی از خود نشان نمی‌دهد.

هل دادن زکی‌پور توسط برانکو
هل دادن زکی‌پور توسط برانکو

با گذشت دو روز از این دیدار و واکنش‌های هواداران استقلال اکنون زکی‌پور نیز به این اتفاق واکنش نشان داده و با انتشار فیلم آن صحنه در اینستاگرامش چنین متنی را نوشته است.

با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ،عزیزان ،بهترینان ،با غیرتان،نه اینکه بخوام الکی لقب بهتون بدم یا توجیه کنم با این کلمات دل شکسته شمارو بعد این نتیجه کسب شده،اول از همه عذر می خوام و شرمندم که نشد به حقمون برسیم دوم اینکه بعد اتفاقی که تو بازی رخ داد و حرکت سرمربی دنیا دیده تیم مقابل به رسم احترام و ادب ساکت نشستم و حتی در بازی بنا به صحبت داور اقدامی نکردم و گفتم حق فرزند را پدر میگیرد اما اتفاقی نیفتاد به جز به جز و به جز این تعصب و معرفت شما،شمایی که توقع نداشتید با بازیکن تیمتون این رفتار صورت بگیره،پیگیری های شما و درخواست شما من و مجاب کرد این پست رو بزارم.من دست تک تک شمارو میبوسم،به همون خدای بالاسری جونمم برای این تیم و این پیراهن مقدس میدم.هیچ وقت دیگه نمی بینید که این حقیر کم گذاشته و روز به روز خودمو میکشونم بالا بهتون قول میدم.شما معرفت و تمام کردید...

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها