کد خبر : 82648

رزرو آنلاین اجاره خودرو در سایت سورنا سیر با شرایط ویژه نوروز

رزرو آنلاین اجاره خودرو در سایت سورنا سیر با شرایط ویژه نوروز

رزرو آنلاین نوروزی اجاره خودرو با شرایط ویژه این امکان را به شما می‌دهد که در تعطیلات همیشه اتومبیل در اختیار داشته باشید. برای بازدیدهای عید، سفر یا گشت و گذار داخل شهر، داشتن یک اتومبیل شخصی کار شما را بسیار راحت می‌کند. 

نکته مهمی که وجود دارد این است که بتوانید شرکت اجاره خودرویی را پیدا کنید که خدمات خوبی را ارائه دهد. قیمت مناسب، خودروهای متنوع و شرایط واگذاری آسان از دلایل انتخاب شرکت سورنا سیر خواهد بود.

 

اهمیت رزرو زود هنگام خودرو برای تعطیلات نوروز 

با فرا رسیدن تعطیلات نوروز، اجاره ماشین هم اهمیت زیادی پیدا می‌کند. بسیاری از ما خودروی شخصی نداریم و برای رفت و آمد از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنیم. در ایام تعطیلات نوروز استفاده از حمل و نقل عمومی دشوار است. 

از طرفی به راحتی هم نمی‌توانیم تاکسی بگیریم. از آن جایی که بسیاری از افراد در سفر هستند، حتی امکان رزرو تاکسی اینترنتی هم به سادگی ممکن نیست. در این صورت بهترین گزینه‌ای که پیش‌روی ما قرار دارد، رزرو خودرو است. با رنت ماشین در تعطیلات نوروزی، می‌توانید به راحتی در سطح شهر تردد کنید. 

همچنین اگر مایل باشید سفر بروید، در تمام روزها اتومبیلی در اختیار دارید تا شما را به مقاصد دلخواه برساند. با این حال اگر چنین قصدی دارید، باید هرچه زودتر دست به کار شوید، زیرا افراد بسیاری در نوروز به دنبال اجاره ماشین در تهران هستند. 

برای راحتی کار می‌توانید اجاره خودرو را از سایت‌های معتبر به صورت آنلاین انجام دهید. اتومبیل دلخواه خود را انتخاب کرده و روزهای اجاره را مشخص می‌کنید. با ارائه مدارک مورد نیاز و پرداخت هزینه، اتومبیل به سرعت در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

f

اجاره لوکس‌ترین خودروها برای تعطیلات نوروز 

برای اجاره ماشین در تعطیلات نوروزی و چه در باقی روزها، گزینه‌های متعددی برای شما وجود دارد. با این حال اجاره خودرو‌های عادی، درست مانند این است که برای حمل و نقل آژانس گرفته باشید. این در حالی است که برای بسیاری از رویدادها شما نیاز به خودروی لوکس دارید. 

شرکت در یک جلسه بزرگ کاری، پذیرایی از میهمانان مهم و خارجی، برگزاری مراسم عروسی و موارد این چنینی نیاز به یک اتومبیل لوکس دارد. شما می‌توانید لوکس‌ترین خودروها را برای تعطیلات نوروز از سورنا سیر اجاره کنید. 

اجاره ماشین در تهران از شرکت‌های پورشه، بنز، بی ام و، لندکروز، هیوندا، کیا و لکسوس شبیه به رویا نیست. بلکه به راحتی در همین تهران می‌توانید خودروی دلخواه خود را رزرو کنید. نکته مهمی که در مورد اجاره خودروهای لوکس وجود دارد این است که مدارک مورد نیاز برای آن‌ها با خودروهای معمولی تفاوت ندارد.

تنها تفاوتی که وجود دارد هزینه اجاره بوده که بسته به نوع اتومبیل و مدت زمان رزرو، متغیر است. شما با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید خودروی دلخواه خود را رزرو کنید. در تعطیلات نوروزی علاوه بر دید و بازدید، مسئله دیگری هم مطرح است. 

ممکن است در خارج از کشور ساکن باشید و برای نوروز قصد سر زدن به خانواده خود را دارید. با رزرو آنلاین خودرو از سورنا سیر می‌توانید مدت سفر خود را با آسودگی و راحتی طی کنید. 

شرایط ویژه اجاره خودرو برای تعطیلات نوروز 

اکثر افراد برای تعطیلات نوروزی به فکر اجاره ماشین لوکس هستند. در این بین شرکت‌های مختلف شرایط ویژه خود را برای این برهه اعلام کرده و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، گزینه مناسب را انتخاب کنید. شرکت اجاره خودرو سورنا سیر دارای شرایط ویژه‌ای برای نوروز است.

تمامی خودروها دارای بیمه بوده و از این رو احتمال بروز خطر را به شدت کمتر می‌کند. از طرفی در صورت هرگونه مشکل در مسیر، خیال شما از بابت بیمه راحت خواهد بود. نکته قابل توجه این است که تمامی نکات بهداشتی رعایت شده و ماشین‌ها بعد از هر استفاده به طور کامل پاکسازی می‌شوند.

تمامی خودروها از سرویس فنی برخوردار بوده و قبل از تحویل به شما، از نظر فنی چک می‌شوند. به دلیل وجود پشتیبانی لحظه‌ای، هر زمان که با مشکلی روبرو شدید، می‌توانید با مرکز تماس گرفته و این موضوع را با آن‌ها در میان بگذارید. شرکت سورنا سیر ساده‌ترین روش را برای اجاره ماشین ارزان به شما پیشنهاد می‌دهد.

با رزرو اجاره خودرو برای نوروز، می‌توانید خودرو مورد نظر خود را به صورت فوری دریافت کرده و در کمترین زمان به برنامه خود برسید. تمامی ماشین‌ها آماده به کار بوده و می‌توانید از طریق وبسایت مجموعه خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید.

روش کرایه خودرو برای تعطیلات نوروز 

برای کرایه خودرو در تعطیلات نوروز از سورنا سیر باید به چند نکته مهم توجه کنید. اول از همه قیمت خودرو بوده که براساس عوامل متعددی تعیین می‌شود. طبیعتا خودروهای خارجی لوکس قیمت بسیار بالاتری خواهند داشت؛ به عنوان مثال هزینه هیوندا جنسیس از پورشه بسیار کمتر است. 

علاوه بر این مدت زمان مورد نظر شما نیز اهمیت دارد. هرچه تعداد روزهای اجاره بیشتر باشد، هزینه آن هم افزایش پیدا می‌کند. با تعیین قیمت باید به سراغ مدارک مورد نیاز برای اجاره برویم. برای اجاره خودرو به مدارک زیر نیاز است:

  • یک چک در وجه حامل برابر با ارزش کلی خودرو

به همراه یکی از مدارک زیر:

  • جواز کسب معتبر
  • مدارک مربوط به شرکت
  • سند مالکیت یک ملک در تهران برابر با ارزش خودرو 

با تامین دو مورد از این اسناد، همچنین کارت ملی و گواهینامه، می‌توانید ماشین را اجاره کنید. اگر از متقاضیان خارجی هم باشید می‌توانید با ارائه بلیط رفت و برگشت، گذرنامه و گواهینامه معتبر به همراه 5 هزار دلار نقد اتومبیل دلخواه خود را اجاره کنید. 

البته در صورتی که بخواهید می‌توانید اتومبیل را با راننده و بدون راننده رزرو کنید. اغلب برای مراسم‌هایی مانند عروسی خودرو را با راننده رزرو می‌کنند.

g

هزینه اجاره خودرو برای تعطیلات نوروزی 

در شرایط مختلفی افراد اقدام به اجاره خودرو می‌کنند. یکی از پرطرفدارترین بازه‌های زمانی برای استفاده از خودروهای لوکس، تعطیلات نوروز است. برای بسیاری از افراد اجاره یک خودرو خاص یا برند مشخصی اهمیت دارد. در اکثر موارد باید به هزینه اجاره خودرو نیز فکر کرده و با توجه به دیگر هزینه‌های سفر، خودرو مناسبی انتخاب کنید.

مهم‌ترین فاکتور در تعیین هزینه خودرو، برند و مدل ساخت آن است. هرچه خودرو بهتر و گران‌تری را انتخاب کنید، هزینه اجاره آن نیز بیشتر می‌شود. این هزینه بر اساس تعداد روزهایی که می‌خواهید از آن استفاده کنید مشخص شده و به شما اعلام می‌گردد. همچنین در صورتی که تعداد روزهای اجاره خودرو شما بیشتر شود، از تخفیفات بهتری برخوردار می‌شوید.

شرکت سورنا سیر برای اکثر خودروهای خود، در صورتی که ماشین را بیشتر از یک ماه اجاره کنید، تخفیف استثنایی دارد. همچنین در برخی شرایط قرارداد، مقدار مسافت طی شده نیز مشخص است و در برخی شرایط می‌توانید به صورت نامحدود از آن استفاده کنید. برای تعیین این شرایط می‌توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

برای رفاه حال مراجعین گرامی، می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از هزینه اجاره ماشین نوروزی، به وبسایت شرکت سورنا سیر به آدرس ejarekhodrosorena.com مراجعه کنید. در این قسمت می‌توانید بر اساس دسته بندی برند خودروها و قیمت هر کدام، بهترین گزینه را انتخاب کنید. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها