کد خبر : 81098

آغاز فروش اقساطی کرمان خودرو از این تاریخ | با ماهی 3 میلیون و بدون پیش قسط صاحب ماشین شوید+جزئیات

آغاز فروش اقساطی کرمان خودرو از این تاریخ | با ماهی 3 میلیون و بدون پیش قسط صاحب ماشین شوید+جزئیات

برای خریدار جک S3 در طرح فروش اقساطی کرمان‌خودرو، خریدار باید ظرف ۱۸ ماه شش چک ۶۶ میلیونی پاس کند و نهایتا کمی بیش از ۷۴۸ میلیون بپردازد.

فروش اقساطی محصولات کرمان‌موتور آبان امسال درحالی انجام می‌شود که قیمت جک J4 و KMC T8 در کارخانه از ابتدای سال به‌ترتیب ۵۵ و ۶۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. علاوه بر رشد قیمت محصولات کرمان‌موتور، اقساط این مدل‌ها در طرح فروش آبان جزو مصائب متقاضیان محسوب می‌شود.

به نقل از فرارو، مثلا خریداری که گزینه ۳۵۰ میلیون تومانی را به‌عنوان پیش‌پرداخت جک S3 انتخاب می‌کند، باید ظرف یک سال‌ونیم شش چک ۶۶ میلیونی پاس کند که این رقم ماهانه معادل ۲۲ میلیون تومان است. به‌این ترتیب قیمت تمام‌شده جک S3 به ۷۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد که از نرخ مصوب در کارخانه ۷۳ میلیون تومان بیشتر است.

رشد قیمت محصولات کرمان‌موتور در کارخانه

قیمت جک J4 و KMC T8 در کارخانه نسبت به ابتدای سال به‌ترتیب ۵۵ و ۶۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. آبان امسال قرار است جک J4 با قیمت مصوب ۵۲۰ میلیون تومان در طرح فروش اقساطی کرمان‌موتور حضور داشته باشد، درحالی که این محصول فروردین امسال در کارخانه ۴۶۵ میلیون تومان فروخته می‌شد. افزایش ۵۵ میلیون تومانی قیمت جک J4 در کارخانه ظرف هفت ماه ابتدایی امسال، تقریبا معادل رشد ۱۲ درصدی قیمت مصوب آن به‌شمار می‌رود.

رشد قیمت KMC T8 که دیگر محصول عرضه شده در جدیدترین طرح فروش اقساطی کرمان‌موتور است، تقریبا هفت درصد محاسبه می‌شود. KMC T8 آبان امسال با قیمت مصوب ۹۶۷ میلیون تومان به متقاضیان فروخته می‌شود و ابتدای سال خرید آن از کارخانه ۶۰ میلیون تومان کمتر هزینه داشت.

جک S3 و KMC J7 که برای دومین ماه متوالی در طرح فروش اقساطی کرمان‌موتور دیده می‌شوند، بدون تغییر نسبت به مهر فروخته می‌شوند. قیمت جک S3 آبان امسال ۶۷۵ میلیون تومان است و کرمان‌موتور KMC J7 را با قیمت یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان پیش‌فروش می‌کند.

شرایط خرید محصولات کرمان‌موتور؛ اقساط ۶۶ میلیونی!

فروش اقساطی جک S3 در طرح آبان کرمان‌موتور به دو شکل انجام می‌شود. خریداران می‌توانند یکی از گزینه‌های ۳۵۰ و ۴۰۰ میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت انتخاب کنند. با انتخاب پیش‌پرداخت ۳۵۰ میلیونی، خریدار باید ظرف یک سال و نیم، هر سه ماه یکبار چک ۶۶ میلیونی پاس کند. به‌این ترتیب قیمت تمام شده به ۷۴۸ میلیون تومان می‌رسد درحالی که قیمت مصوب جک S3 آبان امسال ۶۷۵ میلیون تومان است. کسی که رقم ۴۰۰ میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب کرمان‌موتور واریز می‌کند، بعد از ۳۰ ماه ۸۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بیشتر از نرخ مصوب کارخانه برمی‌گرداند و هر سه ماه یکبار ۳۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان – ماهی ۱۲ میلیون و ۹۰ هزار تومان- به‌عنوان اقساط کنار می‌گذارد.

خریدران KMC T8 نیز دو گزینه ۵۰۰ و ۵۵۰ میلیون تومانی به‌عنوان پیش‌پرداخت خواهند داشت. در طرح اول خریدار باید در بازه ۱۸ ماهه، هر سه ماه ۱۰۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان به‌عنوان اقساط بپردازد. نهایتا بعد از یک سال و نیم و با احتساب پیش‌پرداخت ۵۰۰ میلیونی، قیمت تمام‌شده به یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون تومان می‌رسد، درحالی که نرخ مصوب KMC T8 آبان امسال ۹۶۷ میلیون تومان است. در طرح دوم اقساطی KMC T8 ، متقاضی باید بعد از پیش‌پرداخت ۵۵۰ میلیونی، در بازه ۳۰ ماهه، هر سه ماه ۶۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان پرداخت کند. نهایتا قیمت تمام‌شده به یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد.

فروش اقساطی جک J4 نیز با دو پیش‌پرداخت ۲۰۰ و ۲۵۰ میلیونی و مدت بازپرداخت ۱۸ و ۲۴ ماهه انجام می‌شود. متقاضی هر کدام از این دو طرح باید هر سه ماه یک بار به‌ترتیب ۵۳ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۳۷ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان پرداخت کند. طرح فروش اقساطی KMC J7 نیز با مدت شش ماهه و یک فقره چک انجام می‌شود. متقاضی در قدم اول باید ۸۰۰ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازد و بعد شش ماه باید چک ۴۷۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومانی را پاس کند. به‌این ترتیب قیمت تمام‌شده این محصول به یک میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان می‌رسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها