کد خبر : 71116

خرید اینترنتی لوازم امنیتی خودرو از فروشگاه مستریدکی

خرید اینترنتی لوازم امنیتی خودرو از فروشگاه مستریدکی

قطعات ایمنی خودرو جهت جلوگیری از سرقت اتومبیل و یا قطعاتی از اتومبیل که احتمال دزدیده شدن این قطعات توسط سارقین وجود دارد طراحی و تولید شده اند.

با توجه به افزایش چشمگیر قیمت اتومبیل و قطعات مصرفی و در راستای محافظت از خودرو، استفاده از قطعات ایمنی موجب پایین آمدن درصد احتمال سرقت قطعات و خودرو خواهد شد.

خرید اینترنتی لوازم امنیتی خودرو از فروشگاه مستریدکی

انواع قطعات ایمنی خودرو

قطعات ایمنی خودرو شامل قطعاتی برای جلوگیری از سرقت خودرو و سرقت قطعاتی مانند کامپیوتر (ECU)، رینگ و تایر، تولید و عرضه میشوند. از انواع قطعات ایمنی میتوان به قفل فرمان، قفل پدال، قفل رینگ، قفل کامپیوتر( ECU) و دستگاه دزدگیر که به صورت هشدار های صوتی صاحب اتومبیل را از احتمال سرقت اتومبیل آگاه میسازد، اشاره کرد.

قفل فرمان

 قفل فرمان اتومبیل که از لحاظ ظاهری انواع گوناگونی از آن یافت میشود، روی غربیلک فرمان قابل استفاده است. به منظور جلوگیری از سرقت اتومبیل و عدم استفاده از فرمان، در صورت باز کردن درب اتومبیل و روشن کردن اتومبیل توسط سارقین، مورداستفاده قرار میگیرد.

قفل فرمان از قطعات ایمنی خودرو قطعات ایمنی خودرو و بازدارنده مؤثر و ارزان برای سرقت خودرو است. البته مانند هر دستگاه امنیتی، قفل فرمان غیرقابل‌شکستن نیست اما وسیله ساده‌ای است که احتمال دزدیدن خودرو و دشواری انجام این کار را چندین برابر می‌کند. به همین دلیل است که قفل‌های فرمان به‌عنوان یک عامل بازدارنده بسیار مؤثر است و توصیه می‌شود حتماً یک قفل فرمان در خودرو خود داشته باشید.

قفل‌های فرمان معمولاً دارای ساختار و طراحی پایه‌ای مشابه هستند. تمامی قفل فرمان‌هایی که در بازار وجود دارند در سه نوع اصلی عصایی، کشویی و رمزدار ساخته می‌شوند. سپس با‌توجه‌به این سه نوع، مدل‌های مختلف دیگری هم در بازار می‌توانید پیدا کنید.

اولین چیزی که باید هنگام خرید قفل فرمان به آن توجه کنید نوع مناسب خودرو شماست. سعی کنید نوعی را تهیه کنید که هم بتواند امنیت موردنظر شما را تأمین کند و هم استفاده از آن برای شما دردسرساز نباشد. اندازه طولی میله فرمان باید متناسب با قطر فرمان یا مدل اتومبیل باشد. بعضی اتومبیل‌ها قطر فرمان بیشتر و بعضی‌های دیگر اندازه قطر فرمان کمتری دارند؛ به همین دلیل مهم است هنگام خرید به‌اندازه قطر فرمان و مدل خودرو توجه کنید. جنس قفل و جنس روکش در خرید ابزاری مثل قفل پدال و فرمان بسیار مهم است. معمولاً محصولات با‌دوام‌تر و ایمن‌تر از فولاد ضد برش و روکش‌های نرمی که به فرمان آسیب وارد نمی‌کنند ساخته شده‌اند. همچنین توجه داشته باشید که وزن و استحکام قفل هم نباید نادیده گرفته شود.

برای خرید و دیدن قیمت انواع قفل فرمان کلیک کنید

خرید اینترنتی لوازم امنیتی خودرو از فروشگاه مستریدکی

قفل پدال

قفل پدال اتومبیل یکی دیگر از قطعات ایمنی خودرو میباشد که بر روی پدال های اتومبیل نصب میشود و در صورت راه پیدا کردن سارق به داخل اتومبیل، استفاده از پدال های اتومبیل غیر ممکن میشود. شاید بتوان گفت قفل پدال از جمله ابزار قدیمی جلوگیری از سرقت است اما هنوز هم آ‌ن‌قدر کاربرد دارد و می‌تواند امن باشد که از رده خارج نشده است.

قفل پدال با جلوگیری از دسترسی به پدال‌های خودرو مانع از سرقت می‌شوند و بازکردن آن ریسک بیشتری نسبت به قفل فرمان برای سارقان دارد. به همین دلیل است که بیشتر از قفل فرمان موردتوجه است. قفل پدال انواع مختلفی دارد که می‌تواند برای هر مدل ماشینی استفاده شود. از جمله انواع قفل پدال می‌توان به قفل پدال ساده، کشویی و عصایی اشاره کرد.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید قبل از خرید قفل پدال به آن توجه کنید کیفیت محصولی است که قرار است بخرید. بر خلاف بسیاری از قطعات دیگر که استفاده آسان و راحت از آنها یک حُسن محسوب می‌شود، قفل پدال یا قفل فرمان، هرچقدر استفاده سخت‌تری داشته باشند، امنیت بالاتری دارند. پس هنگام خرید به این موردتوجه کنید که سیستم قفل آن بالاترین امنیت را داشته باشد.

معمولاً بیشترین انواع قفل پدال که در بازار ایران پیدا می‌شوند، قفل‌های کشویی است اما مدل‌های دیگر ساده و عصایی هم جز گزینه‌های پرطرف‌داری هستند. به‌هرحال، هر نوع قفلی که انتخاب کنید، باید مناسب با خودرو شما باشد و بتواند امنیت کافی برای خودرو را تأمین کند. این نکته را هم از قلم نیندازیم که به‌هرحال شما هرچقدر قفل‌های محکم و سختی انتخاب کنید، بازهم احتمال سرقت خودرو وجود دارد. پس پیشنهاد می‌کنیم فقط به یک قفل ساده اکتفا نکنید، بلکه را‌ه‌‌حل‌های دیگری مثل استفاده از ردیاب را هم چاشنی امنیت خودرو کنید.

خرید قفل پدال با بهترین قیمت از مستریدکی

خرید اینترنتی لوازم امنیتی خودرو از فروشگاه مستریدکی

قفل کامپیوتر (ECU)

 قفل کامپیوتر(ECU)، جهت حفاظت از کامپیوتر اتومبیل هایی که در محفظه زیر درب موتور و در دسترس قرار گرفته است، طراحی شده و مانع از سرقت سریع این قطعه از اتومبیل میشود.

قفل رینگ

 قفل رینگ اتومبیل، از دسته قطعات ایمنی اتومبیل میباشد که جهت حفاظت از رینگ ها و تایرهای اتومبیل مورد استفاده قرار میگیرد و از سرقت رینگ و لاستیک اتومبیل جلوگیری میکند.

دستگاه دزدگیر هشدار دهنده

یکی دیگر از قطعات ایمنی اتومبیل، دستگاه دزدگیر میباشد که با نصب بر روی اتومبیل، هنگامی که کوچکترین تماسی با بدنه اتومبیل و یا قفل درب های اتومبیل توسط سارقین برقرار شود، سیستم هشدار دهنده صوتی دزدگیر اتومبیل شروع به کار کرده و صاحب اتومبیل را از وقوع احتمالی سرقت اتومبیل و یا قطعات اتومبیل آگاه میسازد.

خرید قطعات امنیتی خودرو در مستریدکی

فروشگاه لوازم یدکی مستر یدکی به‌عنوان یک مرجع معتبر و قابل‌اعتماد همواره در تلاش است تا بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات خودرو پژو و دیگر محصولات ایران‌خودرو را به دست مصرف‌کنندگان آنها برساند. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید یا به خریدهای اینترنتی، به‌خصوص خرید قطعات خودرو اعتماد ندارید، این بار خرید از فروشگاه قطعات خودرو مستر یدکی را امتحان کنید. هر خریدی که از این فروشگاه انجام دهید، درست مطابق مشخصاتی که در سایت دیده و خریداری کرده‌اید برای شما در سریع‌ترین زمان ارسال می‌شود. اگر قبل از خرید به کسب اطلاعات بیشتر و پشتیبانی و مشورت با مشاوران این حوزه، در خصوص قطعات موردنظر هم نیاز داشته باشید می‌توانید با راه‌های ارتباطی مستر یدکی به شماره ۲۸۴۲۳۸۳۴ - ۰۲۱ و ۸۶۰۵۴۳۳۷ -۰۲۱ در ارتباط باشید.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها