کد خبر : 50297

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی خرید لوازم یدکی خودرو

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی خرید لوازم یدکی خودرو

زمانی که لوازم یدکی خودرو دچار نقص یا آسیب فنی می‌شوند، دیگر قابل استفاده نخواهند بود؛ و حتی اگر شما آن‌ها را به تعمیرگاه ببرید، همانند روز اول‌شان برای شما کار نمی‌کنند.

البته ممکن است تعمیرکاران در اولین مراجعه‌ی شما، تشخیص دهند که هیچ راه حلی برای تعمیر قطعات یدکی وجود ندارد. مسلما در این شرایط باید به فکر خرید قطعات یدکی سالم باشید و آن را با قطعات معیوب تعویض کنید.

از آن‌جایی که خرید قطعات یدکی بر عهده‌ی تعمیرکار نیست، شما خودتان باید به دنبال تهیه‌ی قطعات یدکی جدید باشید. از طرفی، قطعات یدکی غیر اصل می‌تواند کارکرد درست سایر اجزای بدنه را به خطر بیاندازد، بنابراین ضرورت دارد تا مرغوب‌ترین نوع آن‌ها را خریداری کنید. اگر تمایل دارید تا بهترین فروشگاه اینترنتی خرید لوازم یدکی خودرو را بشناسید، تا پایان همراه ما باشید.

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید لوازم یدکی خودرو باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

بدیهی است که لوازم یدکی خودرو برای همه وسایل نقلیه یکسان نیست. چرا که خودروها براساس سال تولید، مدل و حتی شرکت سازنده‌شان متفاوت هستند. به همین خاطر، نمی‌توان برای تمامی وسایل نقلیه از قطعات یدکی خودروی یک شرکت تولید کننده استفاده کرد. برای نمونه، ساختار و بدنه‌ی وسایل نقلیه شرکت ایران خودرو یا شرکت سایپا متفاوت است. با توجه به این توضیحات، فروشگاه اینترنتی برای خرید قطعات یدکی خودرو مناسب است که قطعات یدکی انواع مدل‌های ماشین را داشته باشد. البته کیفیت قطعات هم باید در سطح بالایی قرار داشته باشد تا بتوان آن فروشگاه آنلاین را به عنوان برترین فروشگاه اینترنتی خرید لوازم یدکی خودرو، قلمداد کرد. در ادامه، به بررسی چندین نمونه از لوازم یدکی خودروهای مختلف پرداخته‌ایم که در بازار پرتقاضا هستند.

  1. قطعات یدکی پژو

آلترناتور یا دینام، یکی از لوازم یدکی خودرو پژو است که نقص فنی آن موجب تولید صدای بلند و آزاردهنده می‌شود. چون که با خراب شدن دینام، انرژی الکتریکی برای شارژ کردن خودرو تامین نمی‌شود. دلایل مشخصی برای نقص فنی در آلترناتور وجود ندارد. گاها دیده شده که آلرتانوتور پس از مدت زمان طولانی دیگر به طور صحیح عملکرد ندارد. به همین دلیل، شما نیاز دارید که این دسته از قطعات یدکی پژو را فورا تهیه کنید تا نیروی مورد نیاز برای حرکت خودروی‌تان را تامین شود.

  1. قطعات یدکی سمند

خرابی در پلوس می‌تواند منجر به اختلال در کارکرد گردگیرهای خودروی سمند شود. زمانی که گردگیرهای خودرو سمند دچار اختلال می‌شوند، ذرات ریز گرد و خاک زیادی می‌توانند به داخل پلوس وارد شوند و پلوس‌ها دیگر عملکرد صحیح خود را ندارند. گاهی هم ممکن است که از دو طرف قسمت جلویی ماشین، صدای خرابی شنیده شود. در این مواقع، باید این قطعات یدکی سمند دو طرف خودرو را دوباره خریداری کنید. در بیشتر اوقات، گردگیرهای خودروی سمند پاره می‌شوند و نیاز است که آن قطعه یدکی سمند هم به طور کامل تعویض شود. در غیر این‌صورت، هیچ راه ایده‌آلی ندارید.

  1. قطعات یدکی ایران خودرو

واحد کنترل سیستم ABS، جزو ‌مهم‌ترین لوازم یدکی خودرو شرکت ایران خودرو می‌باشد. چرا که امنیت خودرو با این دسته از قطعات یدکی ایران خودرو فراهم می‌شود. به طوری که این سیستم نقش اساسی در هنگام عمل کردن ترمز ضد قفل دارد. برای نمونه، زمانی که راننده ترمز می‌گیرد، واحد کنترل سیستم ABS از قفل شدن چرخ‌ها جلوگیری می‌کند. پس از وقتی که سیستم هوشمند تشخیص داد چرخ‌ها به طور کامل قفل شده است، سوپاپ برگشتی به صورت متناوب باز و بسته می‌شود. در این حالت، اگر واحد کنترل سیستم ABS نتواند به صورت صحیح فعالیت خود را انجام دهد، چراغ‌های اعلان آن به نمایش در خواهند آمد.

  1. قطعات یدکی سایپا

بلبرینگ‌ها دارای تنوع زیادی در دسته‌ی لوازم یدکی خودرو شرکت سایپا هستند. لذا قبل از خرید این بلبرینگ‌ها نیاز است تا انواع آن‌ها را به طور کامل بشناسید تا در انتخاب و خرید به درستی اقدام کنید. به طور کلی، 4 نوع بلبرینگ در قطعات یدکی سایپا وجود دارد. این چهار نوع عبارتند از:

  • بلبرینگ‌های خودتنظیم
  • بلبرینگ‌های شیار عمیق
  • بلبرینگ‌های کف گرد
  • بلبرینگ‌های ایگرگ

بلبرینگ‌های شیار عمیق دارای ظاهری ساده هستند. ظاهر بلبرینگ‌های ایگرگ به ظاهر بلبرینگ‌های شیار عمیق، خیلی شباهت دارد. با این تفاوت که بلبرینگ‌های ایگرگ، یک نوع تغییریافته از بلبرینگ‌های شیار عمیق هستند.

بلبرینگ‌های خودتنظیم، سبب جلوگیری از انحراف ماشین می‌شود. به همین دلیل، ساختار آن با موارد قبلی، متفاوت است. در ساختار این بلبرینگ، دو ردیف ساچمه به همراه یک حلقه‌ی بیرونی مشترک مشاهده می‌شود. در این حلقه‌ی بیرونی مشترک، یک شیار ساچمه‌ای وجود دارد که به صورت منحنی است. بلبرینگ‌های کف گرد نیز با 3 نوع بلبرینگ‌های پیشین تفاوت‌های بسیاری دارد. به طوری که حتی جنس آن نیز با سایرین فرق می‌کند.

  1. قطعات ایساکو

ایساکو یک برند تولید کننده لوازم یدکی خودرو است. همچنین این برند در حوزه‌ی خرید یا فروش انواع خودروهای سواری هم فعالیت دارد. با توجه به سابقه‌ای که شرکت ایساکو در زمینه‌ی تهیه و تولید قطعات یدکی دارد، هم‌اکنون نیز درخواست‌های زیادی برای لوازم یدکی خودرو از این برند وجود دارد. چون کیفیت و کارایی قطعات این برند با سایر برندهای خارجی، قابل مقایسه است. به طوری که ایساکو بهترین برند ایرانی جایگزین برای خرید قطعات یدکی خودروها است. با توجه به محبوبیتی که این برند دارد، در یک فروشگاه اینترنتی معتبر می‌بایست برای محصولات ایساکو، دسته بندی جداگانه‌ای وجود داشته باشد.

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی خرید لوازم یدکی خودرو

تک یدک، بهترین و مناسب‌ترین مرجع اینترنتی برای خرید انواع لوازم یدکی خودرو می‌باشد. چرا که تمامی قطعات یدکی خودروها در این مرجع آنلاین به فروش می‌رسد. به طوری که شما نیازی به مراجعه به سایر مراکز اینترنتی ندارید. دسته بندی این سایت دقیقا براساس نیازهای مشتریان تنظیم شده است. اگر به صفحه‌ی ابتدایی تک یدک مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که دو نوع دسته بندی برای انواع لوازم یدکی خودرو وجود دارد. در یک دسته به طور جداگانه، قطعات یدکی خودرو براساس شرکت‌های خودروسازی قرار گرفته‌اند. در دسته‌ی دیگر، محصولات تک یدک به صورت چندین زیرشاخه‌ی دیگر قرار گرفته است. قطعات مکانیکی، قطعات بدنه، قطعات برقی خودرو، قطعات داخلی اتاق و لوازم مصرفی، همان دسته بندی جداگانه‌ی محصولات تک یدک می‌باشند. این زیرشاخه‌ها هر کدام دارای زیرمجموعه‌های دیگری هستند. در صورتی که می‌خواهید لیست تمامی محصولات تک یدک را مشاهده کنید، به صفحه‌ی اصلی این سایت بروید.

مزیت‌های برتر فروشگاه اینترنتی تک یدک

  1. تمام ویژگی‌های خودرو برای خرید قطعات یدکی پژو ذکر شده است

اصولا شما باید بدانید که لوازم یدکی خودرو پژو برای کدام نوع از مدل‌های پژو مناسب است. مدل خودرو و نوع موتور آن، از مشخصاتی است که به شما کمک می‌کند تا نوع قطعات یدکی پژو را با مدل ماشین خود مطابقت دهید. برای مثال، در تصویر بالا مشاهده می‌کنید که سرسیلندر ایساکو کد 0910300101 مناسب برای پژو 405 تنها برای یک مدل خودرو مناسب است.

  1. هزینه ارسال قطعات یدکی ایران خودرو به سراسر کشور در تک یدک منصفانه است

برخی از افراد ممکن است این تصور را داشته باشند قیمت تمام شده لوازم یدکی خودرو در سایت‌های اینترنتی زیاد است. اما واقعیت چیز دیگری است. در مجموعه‌ی اینترنتی تک یدک، هزینه ارسال سفارشات به هر نقطه در داخل کشور، با یک مبلغ مشخص انجام می‌شود. در صورتی که قیمت کل سفارشات شما کمتر از 50 میلیون تومان باشد، تنها با پرداخت 15000 تومان، مرسوله‌ی سفارشی‌ به دست‌تان می‌رسد. با توجه به وزن قطعات کل سفارش‌های شما، شرکت پست هزینه‌ی بیشتری را در نظر می‌گیرد. این درحالی است که در مجموعه‌ی تک یدک، این هزینه واقعا مبلغ ناچیزی است. در صورتی هم که هزینه کل سفارش شما بیشتر از 50 میلیون تومان باشد، مرسوله‌ بدون دریافت هزینه در محل سکونت شما تحویل داده می‌شود.

  1. امکان خرید قطعات خودروهای آلمانی در تک یدک برای شما فراهم است

ب ام و، یکی از قدرتمندترین شرکت‌های خارجی در زمینه‌ی تولید انواع لوازم یدکی خودرو است. محصولات ب ام و از نظر کیفیت و ساختار، مناسب هستند. اما به هر حال ممکن است که قطعات یدکی خودروی آلمانی نیز نقص فنی پیدا کند. در این شرایط، شما می‌بایست یک قطعه‌ی جدید آلمانی و اصل مطابق با مدل خودروی خودتان تهیه کنید. در صورتی که بخواهید خرید قطعات یدکی خودرو را به مجموعه‌های واسطه بسپارید، باید هزینه‌ی زیادی را برای این کار صرف کنید. اما اگر تک یدک را برای خرید قطعات یدکی خودرو انتخاب کنید، بدون حضور افراد یا مجموعه‌های واسط می‌توانید قطعه‌ی مورد نظرتان را خریداری کنید.

  1. به سهولت و در کمترین زمان می‌توانید لوازم یدکی ایساکو را خریداری کنید

قابلیت جستجو در سایت آنلاین تک یدک، این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند محصولات خود را در کمترین زمان بیابند. برای مثال، اگر شما قطعات یدکی خاصی از برند ایساکو را در نظر دارید، می‌توانید آن را در کادر جستجو تایپ کنید تا لیستی از محصولات ایساکو برای شما نمایش داده شود.

  1. می‌توانید از مشاوره‌های رایگان جهت خرید قطعات یدکی ایران خودرو بهره‌مند شوید

با وجود تمام مشخصاتی که برای هر یک از لوازم یدکی خودرو درج شده است، باز هم ممکن است سوالات بی‌پاسخی در ذهن خود داشته باشید. به طور قطع، شما بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارید تا با یک فرد کارشناس در این زمینه مشورت کنید. در سایت اینترنتی تک یدک، این امکان برای شما فراهم است تا به صورت آنلاین در سایت یا به صورت تلفنی از مشاوره‌های کارشناسان برای خرید قطعات یدکی ایران خودرو یا هر برند دیگری، بهره‌مند شوید.

تک یدک : بهترین فروشگاه اینترنتی خرید لوازم یدکی خودرو https://takyadak.com

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها