کد خبر : 58141

توسعه شعبه ‌های خودرو ۴۵ در سراسر ایران

توسعه شعبه ‌های خودرو ۴۵ در سراسر ایران

لنگراستارتاپ خودرو۴۵ به عنوان اولین شرکت فروش فوری خودروهای کارکرده کارشناسی شده در تهران، در مسیر توسعه و افزایش شعب خود گام برداشته است.

خودرو۴۵ قصد دارد در راستای گسترش خدمات خود به مشتریان، شعب خود را در سراسر کشور توسعه دهد و نقش موثری در ایجاد تعادل و شفاف‌سازی بازار خودروهای کارکرده داشته باشد.

این استارتاپ در طول چند سال گذشته با وجود شفاف نبودن بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده، به سریع‌ترین پلتفرم بازار معامله این خودرو‌ها تبدیل شده و امنیت و شفافیت همواره در راس ارزش‌های این استارتاپ قرار داشته است.

در مسیر توسعه شعبه‌ها

خودرو۴۵ در حال حاضر با ۵ شعبه در تهران فعال است و در نظر دارد به زودی خدمات خود را به کرج، اهواز، خرم‌آباد، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمانشاه، قم، رشت، آمل، اراک، اردبیل، ارومیه، بابل، بوشهر، همدان، زنجان، کرمان، سمنان، قزوین، گرگان، یزد، گیلان، خراسان رضوی و فارس گسترش دهد.

خودرو۴۵ در تمام فرآیند خرید و فروش و نقل و انتقال خودرو در کنار خریداران و فروشندگان است تا با اطمینان کامل معامله صورت گیرد و در این مسیر مسئولیت تمام موارد پیش آمده را می‌پذیرد. هم اکنون بیش‌از ۱۲۰ نیروی جوان در این استارتاپ درحال فعالیت هستند و این شرکت در نظر دارد تا ۳ سال آینده مراکز تخصصی خود در زمینه کارشناسی خودرو را در سراسر کشور توسعه دهد که میزان اشتغال‌زایی آن‌ها را به بیش‌از ۱۰۰۰ نیروی انسانی خواهد رساند.

با خودرو۴۵ بیشتر آشنا شوید

خودرو۴۵ در زمینه فروش فوری خودروهای کارکرده فعال است و این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. افراد برای فروش خودروهای کارکرده خود تنها کافی است یک بار به مراکز خودرو۴۵ مراجعه کنند تا معامله‌ای آسان، دقیق و ایمن را تجربه کنند.

این استارتاپ براساس اطلاعات دقیق، بهترین قیمت را برای خودروهای کارشناسی شده پیشنهاد می‌دهد. انجام کارهای کارشناسی خودروها نیز توسط متخصصان شعب و در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. پس از توافق و تایید قیمت خودرو از طرف مالک، نقل و انتقال سند و پرداخت آنی وجه خودرو انجام می‌شود و معامله به پایان می‌رسد.

خودرو۴۵ مرجعی مطمئن در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کشور است که با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا، فرآیند فروش خودرو را بسیار سریع، امن‌ و شفاف انجام می‌دهد.

لیست شعبه‌های خودرو۴۵ در تهران

لیست شعبه های خودرو 45 در تهران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها