کد خبر : 72874

آستون مارتین دیگر خودروی شاسی بلند تولید نخواهد کرد

آستون مارتین دیگر خودروی شاسی بلند تولید نخواهد کرد

آستون مارتین، خودروساز بریتانیایی تصمیم گرفته است که خودرو‌های شاسی بلند بیشتری را وارد بازار نکند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان -  توبیاس مورز، مدیرعامل آستون مارتین در مورد استراتژی این شرکت، برای خودرو‌های شاسی بلند گفت که این برند تولید کننده خودرو‌های لوکس، هیچ خودروی کاربردی دیگری را عرضه نخواهد کرد.

این اظهار نظر گویا از اقدامات خودرو‌سازهای لوکس دیگر مانند بنتلی رولزرویس، لامبورگینی و  فراری در چند سال پیش نشات گرفته است، زمانی که آن‌ها نیز گفتند دیگر خودروهای SUV‌ها تولید نخواهند کرد.

این افشاگری درست پس از آن صورت می‌گیرد که این خودروساز جدیدترین نسخه DBX را در قالب DBX۷۰۷ معرفی کرد.

استون مارتین خودرو اسپرت DBX۷۰۷  را روانه بازار کرد. خانواده DBX در حال حاضر پرفروش‌ترین خودروهای این برند به شمار می آیند و بعید به نظر می رسد که خودروهای دیگری جایگزین این خانواده شوند.

 

استون مارتین دیگر خودرو‌های شاسی‌بلند تولید نمی‌کند

 
 
 با این حال، تغییر در فضای بازار و مخاطبان، خودروسازان را مجبور به ورود به فضای SUV کرده است و این استراتژی به آن‌ها کمک کرد تا درآمد خود را افزایش دهند.

در واقع استون مارتین DBX نیز پرفروش‌ترین مدل از این برند بریتانیایی است اما در حال حاضر، این خودروساز تمایلی به ساخت خودروهای  SUV جدید ندارد، همچنین، مورز تصریح کرده است که استون مارتین هیچ برنامه‌ای برای عرضه هیچ گونه شاسی بلند DBX ندارد.

استون مارتین دیگر خودرو‌های شاسی‌بلند تولید نمی‌کند

 

مورز در مورد پروژه‌های دیگر گفت که بعید است خودرو لاگوندا به روز شود. اندی پالمر، مدیرعامل سابق استون مارتین در فوریه ۲۰۲۰ گفت که نسخه الکتریکی لاگوندا ممکن است پس از سال ۲۰۲۵ عرضه شود. به نظر می‌رسد مورز نیز برنامه‌های مشابهی دارد.

مورز گفت: استون مارتین به منظور ایجاد یک تصویر جدید از نام تجاری، تمرکز بیشتری بر نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید خواهد داشت. 

استون مارتین دیگر خودرو‌های شاسی‌بلند تولید نمی‌کند

 

 استون مارتین دو روز پیش قدرتمندترین SUV جهان DBX۷۰۷ را معرفی کرد. این SUV با قدرت ۷۰۷ اسب بخار، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۳.۳ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر در ساعت را تولید می‌کند. استون مارتین DBX۷۰۷ SUV کاملا جدید با رقبایی مانند پورشه کاین توربو GT و لامبورگینی اوروس رقابت می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها