کد خبر : 36791

خرید فورد موستانگ توسط پلیس با پول جریمه! (عکس)

خرید فورد موستانگ توسط پلیس با پول جریمه! (عکس)

پلیس تگزاس با پول های جریمه سرعت غیر مجاز، فورد موستانگ مدل 2020 می خرد. جالب این است که استدلال آنها این نیست که از جریمه های سرعت، خودروهایی خریداری کنند تا بتوانند با سرعت بالاتری نقض کنندگان سرعت را تعقیب و جریمه کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز، رابطه میان عاشقان سرعت و پلیس بی دلیل شکراب نیست. هرچند هم در میان پلیس، افسران فاسد پیدا می شود هم در میان عاشقان سرعت، رانندگان بی قید و بی مسئولیت وجود دارد. اما جدای از افراطی های هر دو دسته، هر چقدر الفت میان این دو طیف متضاد بیشتر شود به نفع همه است.

دپارتمان پلیس در تگزاس آمریکا راه حلی به کار گرفته که خود این راه حل جنجالی است و مخالف و موافق دارد. مخصوصا این که استدلال آنها این نیست که از جریمه های سرعت، خودروهایی خریداری کنند که بتواند با سرعت بالاتری نقض کنندگان سرعت را تعقیب و جریمه کند.

بر اساس گزارش هیوستن کرونیکل Houston Chronicle، دپارتمان پلیس پاسادنا در هیوستن، 49,275 دلار بابت موستانگ سفید 2020 پرداخت کرده و این پول از جریمه های سرعت گرد آورده. نکته این جا است که این موستانگ هیچ ربطی به خودروهای سفارشی پلیس به کارخانه فورد که 730 اسب بخار توان دارند و مجهز به سیستم های اینترسپور هستند ندارد و کاملا متفاوت است. «فیل کایتون»، از اعضای شورای شهر هم می گوید که این تصمیم مورد تأیید شورای شهر هم هست و اعتقاد آنها در شورا این است که چنین تصمیم های فاصله بین پلیس و جوانان و افکار عمومی را کاهش می دهد.

دپارتمان پلیس در مصاحبه با این روزنامه گفته است که این موستانگ خریداری شده از پول جریمه را بیشتر برای گشت زنی در اطراف مدارس، در کارناوال های خیابانی و از این قبیل موارد به کار خواهد گرفت که هیچ ربطی به نقص قوانین سرعت ندارد. اعتقاد آنان هم این است که به بهبود رابطه نوجوانان با پلیس هم مؤثر است. ضمن آن که قرار است در تزئین جلوه بیرونی این خودرو از پرچم برای تقویت حس وطن دوستی هم استفاده شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها