کد خبر : 33989

خودروی اسپرت جدید پلیس آلمان

خودروی اسپرت جدید پلیس آلمان

احتمالاً کمتر کسی پیدا می‌شود که آئودی RS4 آوانت را با چراغ‌های گردان روی سقف در آینه خودروی خود ببیند و دچار دلهره نشود.

به گزارش خودروتک به نقل از باما ، چشم‌گیرترین تغییر این نمونه نسبت به مدل استاندارد را می‌توان خط‌کشی‌های بدنه مشابه خودروهای ناوگان پلیس آلمان دانست.

با این حال مجرمان می‌توانند کمی خوشحال باشند زیرا قرار نیست این خودرو به ناوگان پلیس بپیوندد بلکه تنها یک نمونه از آن برای کمپین Tune It! Safe! به شکل خودروی پلیس درآمده و قرار است در نمایشگاه خودرو اسن 2019 که از 29 نوامبر تا 8 دسامبر برگزار می‌شود، به معرض نمایش درآید.

چشم‌گیرترین تغییر این نمونه نسبت به مدل استاندارد را می‌توان خط‌کشی‌های بدنه مشابه خودروهای ناوگان پلیس آلمان دانست که توسط شرکت Foliatec انجام شده است. تجهیزات مربوط به چراغ‌های هشداردهنده نیز ساخت Hella بوده اما بقیه تغییرات اعمال شده روی این آئودی استیشن توسط شرکت ABT انجام شده که شامل افزایش 79 اسب‌بخار قدرت و 90 نیوتن‌متر گشتاور پیشرانه و همچنین نصب خروجی‌های 102 میلی‌متری فیبرکربنی اگزوز، تغییر در سیستم تعلیق و همچنین نصب رینگ‌های 21 اینچی می‌شود.

آئودی RS4 آوانت با تیونینگ ABT

به لطف کارهای انجام شده توسط ABT روی پیشرانه 2.9 لیتری توئین توربو شش سیلندر این خودرو، خروجی آن به 523 اسب‌بخار قدرت و حداکثر گشتاور آن به 690 نیوتن‌متر می‌رسد.

نسخه استاندارد آئودی RS4 آوانت می‌تواند ظرف تنها 4.1 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد و حداکثر سرعت آن نیز به صورت الکترونیکی روی رقم 250 کیلومتر برساعت محدود شده است. البته با سفارش پکیج RS Dynamics این رقم به 280 کیلومتر برساعت افزایش خواهد یافت. لازم به یادآوری است که ارقام فوق مربوط به نسخه استاندارد بوده و هنوز درباره نسخه دست پرورده ABT اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

در نمایشگاه سال گذشته، شرکت AC Schnitzer مسئولیت تغییر یک خودرو به صورت خودروی پلیس را برعهده داشت که در نهایت با انتخاب نمونه‌ای از ب‌ام‌و i8 ، اعمال تغییر در سیستم تعلیق، رینگ‌ها، فضای داخلی و افزودن کیت بدنه به آن، توانست این ماموریت را به انجام برساند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها