کد خبر : 81862

قیمت ساینا S | مشخصات فنی و زمان عرضه

قیمت ساینا S | مشخصات فنی و زمان عرضه

طرح پیش‌فروش خودروسازی سایپا امروز برگزار می‌شود. در این طرح فروش، ساینا S دوگانه سوز هم عرضه می‌شود. تفاوت قیمتی بین کارخانه و بازار این خودرو چقدر است؟

به گزارش خودروتک به نقل از تجارت‌نیوز، جدیدترین طرح فروش سایپا، طرح پیش‌فروش ویژه مادران است که از پنجشنبه ۱۷ آذر آغاز خواهد شد.

در این طرح فروش، چهار خودرو ساینا S اتوماتیک، ساینا S دوگانه‌ سوز ، شاهین G و سایپا 151 عرضه می‌شود. گفته می‌شود این خودروهای عرضه شده با قیمت نصف بازار به عرضه شده است. در شرایط فروش این طرح پیش‌فروش ذکر شده است که تحویل یکی از این خودروها، یعنی ساینا S دوگانه سوز در اردیبهشت الی مهر 1401 است.

تفاوت قیمت بین کارخانه و بازار

ساینا S دوگانه سوز در آخرین طرح فروش سایپا با مبلغ پیش‌پرداخت 114 میلیون تومان عرضه می‌شود. این خودرو در درب کارخانه 169 میلیون تومان ارزش دارد. این درحالی است که این خودرو در بازار آزاد کشور امروز به 240 میلیون تومان رسیده است.

بر اساس این یعنی برندگان در این طرح فروش، 71 میلیون تومان سود می‌کنند.

باتوجه به اختلاف قیمت پایین این خودرو در بازار و کارخانه، به نظر می‌رسد که افراد زیادی صرفا به دلیل سرمایه‌گذاری به سمت این لاتاری دولتی برای خرید ساینا S دوگانه سوز هجوم نیاورند.

البته اکنون به دلیل افزایش قیمت‌ها در بازار و تورم موجود در کشور، سرمایه‌گذاران برای حفظ ارزش پول خود، بدون توجه به مدل و کیفیت خودروها، دست به خرید خودرو می‌زنند.

جدای از بحث سرمایه‌گذاری، به دلیل اختلاف قیمتی که بین بازار و کارخانه وجود دارد، افراد زیادی حاضر به شرکت در لاتاری‌های دولت می‌شوند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها