کد خبر : 44316

مشخصات فنی، آپشن‌ها و تصاویر ساینا فیس لیفت

مشخصات فنی، آپشن‌ها و تصاویر ساینا فیس لیفت

تصاویر ساینا S یا همان ساینا فیس‌لیفت محصول جدید سایپا در اینترنت منتشر شده است. تصاویری که حکایت از تغییراتی کلی در طراحی بیرونی و داخلی این خودرو می‌دهند.

به گزارش خودروتک ، ساینا که به‌عنوان یکی از اعضای خانواده X200 سایپا شناخته می‌شد، حال پس از ۴ سال عرضه در بازار فیس لیفتی را تجربه کرده است.

ساینا S که نسخه بازطراحی شده ساینای معمولی به حساب می‌آید، قرار است تا به‌زودی وارد خط تولید این شرکت شود

اما هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه فیس لیفت ساینا جایگزین نمونه فعلی می‌شود و یا قرار است در کنار ساینا EX، به‌عنوان نسخه‌ای جدید تولید شود؟

ساینا فیس لیفت

یش‌ازاین در خودروسازی ایران شاهد بوده‌ایم که گاهی خودروهای فیس لیفت در کنار نسخه‌های قبلی به‌صورت هم‌زمان در خط تولید و بازار حضور داشته‌اند.

ساینا فیس لیفت

تغییرات اصلی

ساینا S در ظاهر تغییراتی نظیر سپرهای جدید جلو و عقب، اضافه شدن دیفیوزر به زیر سپر عقب، طراحی چراغ‌های عقب، اضافه شدن چراغ‌های روشنایی در روز به چراغ‌های جلو، رینگ آلومینیومی، جلوپنجره جدید نسبت به نسخه معمولی داشته است.

ساینا فیس لیفت

در نمای داخل مدل جدید فرمان D شکل جایگزین نمونه قبلی شده و کلید روشن شدن اتوماتیک چراغ‌ها نیز به چشم می‌خورد. نمایشگرهای پشت آمپر نیز به‌طورکلی تغییر پیدا کرده‌اند و نمایشگر کوچکی برای نمایش اطلاعات مربوط به خودرو اضافه شده است.

ساینا فیس لیفت

در تصاویر این خودرو خبر یاز نمایشگر 7 اینچی و درنتیجه اتصال mirror link موبایل به چشم نمی‌خورد اما تریم کابین و جزئیات کوچکی مانند سردنده در نسخه جدید این خودرو دستخوش تغییراتی شده است.

ساینا فیس لیفت

تاکنون تصاویری دقیقی از نمای داخلی ساینا S منتشر نشده‌اند اما با توجه به مشترکات گسترده این خودرو و کوییک، پیش‌بینی می‌شود نمایشگر لمسی و شاید دوربین عقب به این خودرو افزوده شده باشند.

ساینا فیس لیفت

تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره‌ای، سنسور و دوربین عقب، دماسنج محیط، تهویه الکتریکی دستی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، چراغ روشنایی روز، سامانه GSI، دو کیسه هوا، شیشه‌های عقب دودی، سنسور نور، آینه‌ها و شیشه‌های برقی و تنظیم ارتفاع چراغ بخشی از امکانات ساینا 99 را تشکیل می‌دهند.

ساینا فیس لیفت

مشخصات فنی

از نظر فنی ساینا S تفاوتی با نسخه قبلی ندارد و تنها در بحث استاندارد آلایندگی و بحث مدیریت خودرو، نسبت به نمونه قبلی ارتقا پیدا کرده است.

ساینا فیس لیفت

این یعنی فعلاً قوای محرکه این خودروی به‌روز شده تفاوتی با نمونه‌های فعلی ندارد و همچنان از پیشرانه M15 و جعبه‌دنده دستی در آن استفاده خواهد شد. پیشرانه این خودرو ۱۵۰۳ سی‌سی حجم دارد و ۸۷ اسب‌بخار را با ۱۲۸ نیوتن‌متر تولید می‌کند.

ساینا فیس لیفت

این توان از طریق جعبه‌دنده دستی ۵ سرعته به چرخه‌ای جلو می‌رسد. این پیشرانه تطبیق لازم را برای اجرای استاندارد یورو ۵ دارد و احتمال نصب سری یورو ۵ پیشرانه M15 روی ساینا S وجود دارد.

امکانات و آپشن‌ها

شیشه‌ها و آینه‌های برقی

تهویه الکتریکی دستی

دستگیره‌های جدید

چراغ روشنایی روز

سنسور پارک عقب

تطبیق با استاندارد جدید عابر پیاده

سامانه GSI جعبه‌دنده

سامانه BCM و کنترل مرکزی خودرو

سیستم صوتی USB، رادیو و AUX

طرح جدید فرمان و دسته‌دنده

رینگ فولادی

فرمان هیدرولیک

اخطار کمربند ایمنی

در نسخه فول آپشن ساینا S چنین ویژگی‌هایی دیده می‌شود:

رینگ آلومینیومی

نمایشگر ۷ اینچی لمسی

بلوتوث

نمایش صفحه تلفن همراه روی نمایشگر خودرو

رهیاب ماهواره‌ای

دوربین عقب

شیشه‌های دودی عقب

سنسور نور

تریم داخلی چرم و پارچه

سنسور باد لاستیک

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها