کد خبر : 73272

اختصاصی خودروتک،

همه‌چیز درباره پژو 207 ارتقایافته | مشخصات فنی و آپشن‌ها

همه‌چیز درباره پژو 207 ارتقایافته | مشخصات فنی و آپشن‌ها

به نظر می‌رسد ایران‌خودرو در تدارک عرضه مدل جدیدی از هاچ‌بک محبوب خود یعنی پژو 207 ارتقایافته است. این خودرو از نظر فنی و آپشن‌ها، در سطحی بالاتر از مدل پایه موجود قرار می‌گیرد.

به گزارش خودروتک ، اواخر تابستان سال 99 بود که نخستین اطلاعات مربوط به پژو 207 جدید ایران‌خودرو موسوم به ارتقایافته منتشر شد.

این هاچ‌بک با تغییراتی در ظاهر و باطن، با هدف یک تحول میان‌دوره‌ای حالا در آستانه ورود به بازار است.

در حال حاضر خاص‌ترین مدل این خودرو، پژو 207 با سقف شیشه‌ای است که از نظر فنی و آپشن تفاوتی با مدل فعلی ندارد و فقط سقف پانوراما روی آن نصب شده است.

با این حال به نظر می‌رسد که 207 ارتقایافته یک سر و گردن از این مدل بهتر است.

بررسی تجهیزات و آپشن‌های پژو 207 ارتقایافته

نصب سیستم مالتی‌مدیا با رابط کاربری اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور باد و دمای لاستیک، دنده پشت فرمان، سنسور نور، سنسور باران و بدنه دو رنگ از جمله ویژگی‌های پژو 207 ارتقایافته عنوان شده است.

از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از آن است که این خودرو مجهز به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم و پارچه و کیسه هوای جانبی هم هست.

سایر آپشن‌های استاندارد این خودرو شامل آینه های تاشو برقی، پشتی صندلی های جلو برقی، سامانه پیشگیری از هرزگردی، شیشه های دودی عقب، صندلی های جدید با استاندارد ایزوفیکس و کف پوش چرم مصنوعی کابین می‌شود.

بررسی مشخصات فنی پژو 207 ارتقایافته

مهم‌ترین فاکتور فنی این خودرو نصب پیشرانه TU5 پلاس است که با حجم 1.6 لیتری خود می‌تواند 113 اسب‌بخار نیرو و 144 نیوتن‌متر گشتاور فراهم کند. در حال حاضر 207 فعلی با همین حجم موتور قدرتی 105 اسب‌بخاری با 142 نیوتن‌متر گشتاور دارد.

شرکت می‌گوید پیشرانه جدید علاوه بر قدرت بیشتر، نسبت به نسخه TU5 استاندارد مجهز به پمپ روغن متغیر، استاندارد آلایندگی پایه یورو 5 و سوپاپ‌های هوشمند زمان‌بندی شده است که در بحث استهلاک عملکردی بهتری به نمایش خواهد گذاشت.

هم‌چنین گفته می‌شود گیربکس مدل ارتقایافته 6 سرعته اتوماتیک است و حتی مدل دستی آن نیز از مدل 6 سرعته جدید ایران‌خودرو بهره می‌برد. جعبه‌دنده پژو 207 فعلی 4 سرعته سنتی AL4 است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها