کد خبر : 69195

پژو 207 واقعی را دیده بودید؟

پژو 207 واقعی را دیده بودید؟

پژو ۲۰۷ از جمله خودروهای پرطرفدار بازار ایران محسوب می‌شود که تولید آن همچنان ادامه دارد. اما این خودرو در بازارهای جهانی نام دیگری دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از گسترش نیوز ، ایران خودرو در سال ۱۳۸۹ برای نخستین بار پژو ۲۰۷ را به بازار عرضه کرد. اما به دلایل مختلف تولید این خودرو در سال ۱۳۹۲ متوقف شد. پس از گذشت سه سال مجدد ایران خودرو پژو ۲۰۷ را به خط تولید بازگرداند اما این سری تغییراتی در ظاهر و باطن این خودرو ایجاد شد.

طراحی داخلی و خارجی خودرو تغییر کرد. از جمله تغییرات مهم این که گرافیک چراغ های جلو و عقب تغییر کرد. همچنین امکاناتی نیز به داخل خودرو اضافه شد که از جمله آن ها می‌توان به تغییر ظاهر فرمان، مانیتور لمسی و کروز کنترل اشاره کرد. اخیرا نیز آپشن سقف شیشه ای به برخی از مدل ها اضافه شد.

اما باید بدانید آنچه که در ایران با نام پژو ۲۰۷ عرضه می‌شود در حقیقت در بازارهای جهانی پژو ۲۰۶ پلاس نام دارد. این خودرو نسخه فیس لیفت پژو ۲۰۶ است که در سال ۲۰۰۹ و همزمان با ایران در بازار عرضه شد.

پژو ۲۰۷ واقعی را در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید.

پژو-۲۰۷-واقعی۲

 

پژو-۲۰۷-واقعی۳

پژو ۲۰۷ اصلی در بازارهای جهانی به عنوان جانشینی برای خودروی ۲۰۶ در سال ۲۰۰۶ معرفی شد. این خودرو از لحاظ ظاهری شباهت هایی به پژو ۲۰۶ پلاس یا پژو ۲۰۷ موجود در ایران دارد. اما طراحی سپر جلو و عقب، آینه ها، درها و همچنین طراحی داخلی آن کاملا متفاوت است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها