کد خبر : 60853

وضعیت جالب قیمت احتمالی خودرو تارا

وضعیت جالب قیمت احتمالی خودرو تارا

در روزهای گذشته قیمت تارا در اسناد ارائه شده از ایران خودرو مشخص شد. با افزودن هزینه های جاری تا رسیدن خودرو به دست مصرف کننده حدود قیمت خودرو تارا را در کارخانه می توان متوجه شد.

به گزارش خودروتک، در محاسباتی که رسانه های مختلف ارائه دادند، دو قیمت 289 میلیون تومان و 310 میلیون تومان برای تارا در کارخانه ذکر شده است.

در صورتی که تارا در نهایت با این قیمت ها عرضه شود در بازار خودرو وضعیت تقریبا «تنهایی» پیدا می کند که رقیب قیمتی چندانی برای آن وجود نخواهد داشت.

قیمت تارا در میان قیمت خودرو در کارخانه رقیب ندارد و فاصله قیمت های بالاتر و پایین تر از آن به گونه ای است که وارد بازه های بودجه خرید گروه های مختلفی از متقاضیان می شود.

در میان قیمت خودروهای بازار نیز وضعیت چندان تفاوت زیادی نمی کند. یکی از خودروهایی که شاید برخی اسمش را هم نشنیده باشند، سابرینا هاچبک است که به قیمت 318 میلیون تومان عرضه می شود و بعید است در برابر تارا شانسی داشته باشد!

برلیانس H230 اتوماتیک یکی دیگر از گزینه ها است که مدل دنده اتومات آن در بازار 300 میلیون قیمت دارد. توقف تولید برلیانس البته یک نقطه منفی است که این خودرو را هم به مرور از دایره رقبا خارج می کند.

پژو 207 دنده ای مدل 1400 در حال حاضر در بازار 290 میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو می تواند برخی از متقاضیان را مجاب کند که به جای رفتن در لیست قرعه کشی و انتظار برای خرید تارا، همین خودرو 207 را خریداری کنند.

پژو پارس اتوماتیک هم در حال حاضر در بازار 307 میلیون تومان قیمت دارد و برتری دنده اتومات آن ممکن است بر جذابیت طراحی تارا برای برخی وسوسه انگیز باشد.

شاید اصلی ترین رقیب تارا را باید در میان خودروهای چینی بازار ایران جستجو کنیم. جک J4 در بازار تقریبا هم قیمت تارا در کارخانه است. خودرویی که هم اطمینان فنی به نسبت خوبی در بازار ایران جلب کرده و هم طراحی جذابی دارد.

دنا پلاس دنده ای نیز یکی دیگر از خودروهایی است که قیمت بازار آن به قیمت تارا نزدیک است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها