کد خبر : 50333

گرانترین خودرو شاسی بلند بازار ایران کدام است؟

گرانترین خودرو شاسی بلند بازار ایران کدام است؟

خودروهای قد بلند چه کراس اوورها و چه شاسی بلندهای کامل یا همان SUV خودروهایی جذاب در تمام بازارهای خودروی جهان هستند. در ایران نیز گرانترین خودروها را باید در میان همین رده جستجو کرد. لکسوس LX570 در حال حاضر گرانترین شاسی بلند بازار ایران است.

به گزارش خودروتک، در سال های اخیر ممنوعیت ورود خودروهای با حجم موتور بالا از یک سو و ممنوعیت کلی ورود خودرو در دو سال اخیر از سوی دیگر موجب شده تا بازار خودروهای شاسی بلند فول سایز بسیار غیررقابتی باشد.

کمبود عرضه باعث شده تا خودروهای شاسی بلند صفر کیلومتر همچون تویوتا لندکروز، تویوتا پرادو و لکسوس LX570 دیگر در بازار نباشند و بازار در دست مدل های کارکرده است. مدل هایی که در اغلب نقاط جهان خودرو حاشیه ای شده اند اما در بازار ما قیمت های چند میلیاردی گرفته اند. در حال حاضر لکسوس LX570 گرانترین خودرو شاسی بلند فول سایز در بازار خودرو کشور به حساب می آید.

البته ممنوعیت واردات موجب شده تا خلاقیت های تیونینگ کاران به میدان آمده و مدل های قدیمی شده لکسوس LX570 و تویوتا لندکروز را تیونینگ کنند. تیونینگ لکسوس LX570 روی مدل 2013 این خودرو انجام می شود که در ایران بیشتر وجود دارد. با تیونینگ لکسوس LX570 چهره این خودرو به مدل 2017 تبدیل می شود. البته تیونینگ داخلی لکسوس LX570 نیز قابل انجام است که برحسب درخواست مالک خودرو برایش انجام می شود.

در مورد قیمت لکسوس LX570 تیونینگ شده این مکانیسم بازار نیست که تصمیم می گیرد چرا که میزان عرضه آن کافی نیست. به همین دلیل قیمت برحسب سلیقه و روند قیمت دیگر خودروهای لوکس در بازار و همچنین میزان خرجی که برای تیونینگ لکسوس LX570 و فیس لیفت آن به مدل 2017 انجام شده است تعیین می شود.

در حال حاضر قیمتی بیش از 8 میلیارد تومان برای لکسوس LX570 فیس لیفت شده عنوان می شود.

در تصویر زیر مدل های 2013 و 2017 لکسوس LX570 را مشاهده می کنید.

لکسوس LX570 مدل 2013

لکسوس LX570 مدل 2017

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها