کد خبر : 43434

فیس لیفت لندکروز 2011 با چاشنی آفرود سنگین (عکس)

فیس لیفت لندکروز 2011 با چاشنی آفرود سنگین (عکس)

فیس لیفت لندکروز یکی از جذابترین تیونینگ هایی است که روی این خودرو انجام می شود. برحسب بودجه و علاقمندی مالک خودرو می توان فیس لیفت لندکروز را انجام داد. اگر فیس لیفت لندکروز توسط یک تیم حرفه ای انجام شود، علاوه بر زیبایی، قابلیت های این خودرو را نیز افزایش خواهد داد.

به گزارش خودروتک، در این گزارش مروری داریم روی فیس لیفت لندکروز که توسط تیم ایران روور انجام شده است. بعید است از روی عکس این فیس لیفت بتوانید مدل خودرو را تشخیص دهید. ما به شما می گوییم که آنچه در زیر این تغییرات نهفته ، یک لندکروز مدل 2011 است. تغییرات انجام شده توسط ایران روور ، این لندکروز را به یک لندکروز مدل 2016 فیس لیفت کرده است.

در واقع تیونینگی که روی این خودرو انجام شده، ترکیبی از فیس لیفت و آفرود به صورت توامان است. در بخش های داخلی برخی قطعات برمبنای مدل 2017 تغییر پیدا کرده اند.

فیس لیفت لندکروز 2011

وقتی در مقابل این لندکروز فیس لیفت شده قرار می گیرید، در نگاه اول چراغ ها ، جلو پنجره و فندرهای روی گلگیر توجه شما را جلب می کند. چراغ های جلو و جلو پنجره خودرو به مدل 2016 تغییر پیدا کرده اند. نکته قابل توجه در نیمه جلو خودرو، تعویض گلگیرهای جلو با مدل 2016 است. اضافه شدن فندرهای روی گلگیر جلو عقب ظاهر بسیار جذاب و در عین حال عضلانی به این لندکروز بخشیده است. این فندرها به طور اختصاصی توسط تیم ایران روور برای فیس لیفت این لندکروز طراحی و اجرا شده اند.

در قسمت جلو خودرو مورد دیگری که آن را از لندکروز استاندارد متمایز می کند کاپوت خودرو است. درب موتور به طور اختصاصی ساخته شده و بر روی آن یک ورودی هوا (هود) تعبیه شده است. این هود زمانی که خودرو در مسیرهای آبگیر حرکت می کند نقش مهمی در هوارسانی به موتور خودرو خواهد داشت.

در بخش عقب خودرو نیز تغییرات کم نبوده است. در راستای فیس لیفت این لندکروز به مدل 2016، درب صندوق و همچنین چراغ های عقب خودرو تغییر کرده است.

2 آپشن خاص برای آفرود بهتر

در بیرون خودرو دو قطعه اضافه شده جلب توجه می کند. یکی دوربین های اضافه شده به خودرو و دیگری وینچ. دوربین های خودرو یک دید 360 درجه از اطراف خودرو را برای راننده فراهم می آورد. این دید 360 درجه هم جذابیت بصری برای سرنشینان دارد و هم رانندگان آفرود در مسیرها صعب العبور به خوبی به کارکرد و کمک آن به راننده واقف هستند. وینچ خودرو یکی از جالب توجه ترین قطعات افزوده شده به خودرو است. در تیونینگ این لندکروز با یک وینچ معمولی طرف نیستیم. بلکه این وینچ قابلیت کشش 15 تن را دارد. وینچ نصب شده روی این لندکروز یکی از بهترین برندهای وینچ در جهان یعنی وارن (warn winch) است.

یک فیس لیف داخلی تمام عیار

لندکروز از مدل 2011 تا 2016 تغییرات محتوایی زیادی در نسخه های استاندارد خود داشته است. پس برای فیس لیفت این لندکروز به مدل 2016 نیز نیاز به ایجاد تغییرات اساسی در تریم داخلی خودرو بوده است. این کار نیز توسط تیم تیونینگ داخلی ایران روور روی این خودرو انجام شده است. تودوزی خودرو از کف تا سقف و صندلی از نو انجام شده است. صندلی ها از چرم طبیعی به رنگ قرمز و سقف و ستون ها از جیر دوخته شده است که ظاهری بسیار لوکس به داخل این لندکروز بخشیده است.

در بخش داخلی فرمان و داشبورد خودرو نیز تعویض شده و به مدل های 2016 و 2017 ارتقا پیدا کرده است. مانیتور بزرگ جدید نیز در بالای کنسول خودرو خودنمایی می کند.

تیونینگ آفرودی لندکروز

همانگونه که در ابتدا ذکر شد، در تیونینگ این لندکروز، فیس لیفت و آفرود به طور توامان مورد نظر بوده است. موتور این لندکروز شش سیلندر استاندارد باقی مانده اما ارتقاع خودرو افزایش یافته است. نکته جالب توجه در افزایش ارتفاع این است که برای افزایش ارتفاع از کیت استفاده نشده بلکه از قابلیت های فنی خود خودرو استفاده کرده اند. به این ترتیب می توان با هزینه کمتر ارتفاع خودرو را برای آفرود بهتر افزایش داد. سپر و باربند این خودرو نیز به طور سفارشی ساخته شده اند. طراحی سپر به گونه ای است که در جامپ ها زاویه فرود بیشتری را در اختیار راننده قرار می دهد. در بخش بیرونی، رکاب های جانبی خودرو نیز به مدل بالاتر ارتقا پیدا کرده است. یک تیونینگ آفرود، بدون رینگ و لاستیک مناسب یک چیزی کم دارد. برای اینکه این کمبود در تیونینگ این لندکروز از میان برداشته شود از لاستیک های 35 اینچی برای آن استفاده شده است. مجموعه این تیونینگ موجب شده تا لندکروز مورد نظر یکی از خاص ترین فیس لیفت های لندکروز در کشور باشد.

فیس لیفت لندکروز 2011 تیونینگ ایران روور

فیس لیفت لندکروز 2011 تیونینگ ایران روور

فیس لیفت لندکروز 2011 تیونینگ ایران روور

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها