کد خبر : 33135

حباب قیمت خودرو سراتو تولید داخل ترکید

حباب قیمت خودرو سراتو تولید داخل ترکید

هر چند قیمت ها در بازار خودرو نوسانی شدید را تجربه کرده است اما فعالان بازار از رکود شدید این بازار خبر می دهند. در عین حال ترکیدن حباب قیمت خودرو سراتو از نکات جالب توجه بازار خودرو در روزهای اخیر بود.

به گزارش خودروتک، تقریبا تا همین یکی دو ماه پیش برای مدت زمان مدیدی قیمت خودرو سراتو در بازار ارزانتر از کارخانه بود. اما ناگهان با هیجان کاذب ایجاد شده در بازار این خودرو روند صعودی شدیدی را در پیش گرفت.

اما این تب تند بالاخره عرق کرد و قیمت سراتو اتوماتیک تولید داخل در بازار رو به کاهش نهاد. آن هم کاهشی اساسی که نزدیک به 45 میلیون تومان از قیمت این خودرو را کاست.

بر این اساس در یک ماه گذشته قیمت سراتو از ۲۸۰ میلیون تومان به ۳۵۵ میلیون تومان رسید. این در حالی است که در روز پنج‌شنبه قیمت این مدل خودرو به ۳۱۰ میلیون تومان کاهش یافت. در بسیاری از آگهی‌ها  این خودرو به قیمت ۳۱۲ میلیون تومان فایل شده است که البته از پس از تماس مشخص می شود جای تخفیف بیشتر هم باقی گذاشته اند. به این ترتیب قیمت سراتو کاهشی بین ۴۳ تا ۴۵ میلیون تومان را در یک هفته شاهد است.   قیمت ۲۰۶ تیپ پنج نیز با عقب نشینی ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومانی بین ۱۰۲ تا ۱۰۴ میلیون تومان فایل شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها