کد خبر : 29154

کف قیمت خودرو در بازار بالا آمد

کف قیمت خودرو در بازار بالا آمد

امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو‌های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش متوسط ۹۰۰ هزار تومانی همراه است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۱۰ مهر ۹۸) قیمت اکثر خودرو‌های پرفروش در بازار آزاد نسبت به دیروز  با افزایش میانگین ۹۰۰ هزار تومانی همراه است و فقط یک  خودرو با کاهش یک میلیون تومانی  خرید و فروش شد.

طبق آخرین نرخ بازار خودرو، سمند ال ایکس ۷۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۷۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سایپا ۱۳۲ حدود ۴۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند که این اعداد بیانگر افزایش  ۹۰۰ هزار تومانی است.

پژو جی ال ایکس، پژو پارس، سراتو و رنو تندر پلاس دنده‌ای با افزایش یک میلیون تومانی به ترتیب به قیمت ۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۹۰ میلیون تومان، ۲۸۱ میلیون تومان و ۱۲۷ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

دنا پلاس توربو با کاهش یک میلیون تومانی به مبلغ ۱۶۲ میلیون تومان فروخته شد.

قیمت پراید ۱۱۱ و تیبا ۲ با افزایش میانگین ۳۵۰ هزار تومان به ترتیب به قیمت ۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۵۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار آزاد معامله شدند.

رانا ال ایکس ۷۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سایپا ۱۳۱ حدود ۴۱ میلیون و  ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش شدند که این اعداد بیانگر افزایش  متوسط ۷۵۰ هزار تومانی است.

دنا، رنو تندر ۹۰ و رنو ساندرو اتوماتیک بدون تغییر در نرخ به ترتیب به مبلغ ۱۰۱ میلیون تومان، ۱۱۸ میلیون تومان و ۱۶۵ میلیون تومان در بازار آزاد خودور به فروش رسیدند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش ۲ میلون تومانی به قیمت ۱۵۶ میلیون تومان فروخته شد، همچنین پژو صندوقدار به قیمت ۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد که این عدد بیانگر افزایش ۶۰۰ هزار تومانی است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده)، ساینا و تیبا با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب با مبلغ ۸۹ میلیون تومان، ۵۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۴۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش شدند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها