کد خبر : 83097

راهنمای خرید کفپوش خودرو برای ماشین های شخصی

راهنمای خرید کفپوش خودرو برای ماشین های شخصی

اگر عاشق خودروی خود هستید و می‌خواهید زیبایی و راحتی آن را بیشتر کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم یک کفپوش سه بعدی جذاب برای آن تهیه نمایید. در حال حاضر طیف وسیعی از کفپوش ‌های خودرو با مدل‌ها و رنگ‌های متنوع به فروش می‌رسند. با این حال برای خرید یک کفپوش با کیفیت بالا، فقط انتخاب رنگ و مدل کافی نیست؛ بلکه شما باید دوام و جنس این محصولات را نیز بررسی کنید.

به همین خاطر در این مقاله به یک راهنمایی کلی در مورد خرید انواع کفپوش خودرو، برای مثال کفپوش تارامی‌پردازیم. با ما همراه باشید.

کفپوش خودرو چیست؟

کفپوش‌های خودرو در حال حاضر به یکی از ضروری ترین لوازم های جانبی برای تمیز و مرتب نگه داشتن داخل ماشین تبدیل شده‌اند. این کفپوش‌ها بر خلاف فرش اصلی خودرو، قابل جابه جایی و شستن هستند و به همین خاطر در برابر خاک، کثیفی و رطوبت محافظ خوبی محسوب می‌شوند. کفپوش خودرو به ویژه در فصول بارانی، که با افزایش گل و لای و زباله روی کف ماشین مواجه هستیم؛ کارایی خود را بیشتر نشان می‌دهد.

کفپوش‌های جدید امروزی نه تنها برای حفظ بهداشت داخل ماشین بهترین گزینه هستند؛ بلکه با ظاهر شیک و جذابی که دارند؛ به افزایش لوکس بودن فضای داخلی ماشین شما نیز کمک می‌کنند. این محصولات سفارشی در اصل بهترین و عالی‌ترین احساس را به فضای داخلی خودروی شما می‌بخشند.

انواع کفپوش خودرو

شاید در ابتدا کفپوش خودرو یک وسیله جانبی معمولی به نظر برسد اما نقش مهمی در تضمین ایمنی، زیبایی و تمیزی وسیله نقلیه شما دارد؛ البته به شرطی که نوع کفپوش را به درستی انتخاب کرده باشید! در ادامه به دو نوع کلی از این کفپوش ها اشاره می‌کنیم:

کفپوش معمولی

کفپوش‌های معمولی مقرون به صرفه ترین نوع کفپوش‌های ماشین هستند که معمولاً در خودروهای کمتر لوکس و قدیمی هنوز هم استفاده می‌شوند. این نوع کفپوش ها از کف خودرو در برابر آلودگی و رطوبت محافظت می‌کنند؛ با این وجود همانند مدل های پیشرفته، پوشش کافی، ضد آب و ضد خش بودن را ارائه نمی‌دهند. همینطور ضخامت کمتری داشته و جذابیت ظاهری خاصی ندارند.

این محصولات همچنین در مقایسه با کفپوش سه بعدی یا پنج بعدی چرمی دوام کمتری دارند و پس از مدتی شروع به افتادگی و لیز خوردن می‌کنند. حتی ممکن است در زیر پدال ها جابجا شوند که می‌تواند در هنگام رانندگی خطرناک باشد. بنابراین اگر می‌خواهید یک کفپوش ماشین جدید تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به دنبال مدل‌های با کیفیت تری باشید که دوام و ایمنی بالایی داشته باشند.

کفپوش سه بعدی

کفپوش های سه بعدی، نسل جدید کفپوش خودرو هستند که زیبایی، دوام، راحتی و ایمنی را همزمان به صاحبان خودرو ارائه می‌دهند. آنها برای هر وسیله نقلیه به صورت سفارشی ساخته می‌شوند و برای استفاده طولانی مدت عالی هستند. پوشش کامل کفپوش ‌های سه بعدی به طور موثر تری از کثیف شدن یا خیس شدن کف ماشین جلوگیری می‌کند که باعث طول عمر و ایمنی بیشتر خودروی شما می‌شود.

بعلاوه این کفپوش ها از یک بافت سه بعدی و چسبنده برخوردار هستند که کاملا ضد لغزش است؛ بنابراین لازم نیست نگران لیز خوردن و سر خوردن آنها باشید! طراحی و تناسب کامل این محصول نیز ماشین شما را شیک تر از قبل نشان می‌‌دهد.

کفپوش پنج بعدی

در اینجا کمی می‌خواهیم بیشتر با کفپوش پنج بعدی که در بعضی از سایت ها مطرح است صحبت کنیم. مشخص است که بعد چهارم و بعد پنجم، در کفپوش هیچ معنایی ندارد اما از آنجایی که این دسته از محصولات، لبه های بلندتری نسبت به کفپوش های سه بعدی دارند، به آن ها کفپوش های 5 بعدی می‌گویند و غیر از این مورد، تفاوت های فاحش دیگری در بین این دو نوع کفپوش دیده نمی‌شود.

کدام کفپوش بهتر است؟

اگر می‌خواهید بهترین کفپوش را برای خودروی خود انتخاب کنید؛ باید مطمئن شوید که از همه لحاظ با کیفیت است. قبل از اینکه تصمیم به خرید یکی از کفپوش‌های خودرو بگیرید؛ حتما به نکات زیر توجه کنید:

شکل و اندازه مناسب

قطعا شما به دنبال خرید یک کفپوش مناسب برای پوشش کامل کف خودروی خود هستید. اگر دوست دارید کفپوش شما دقیقا با ابعاد کف ماشین مطابقت داشته باشد؛ نیاز نیست برای اندازه گیری ابعاد کف ماشین خودتان اقدام کنید؛ بلکه به دنبال محصولی باشید که طبق مدل ماشین شما طراحی شده است.

امروزه مدل های جدید کفپوش خودرو بر اساس نوع وسیله نقلیه و مدل آن طراحی و تولید می‌شوند؛ در نتیجه بدون هیچ زحمتی اندازه صحیح را در اختیار شما قرار می‌دهند.

مواد اولیه مرغوب

کفپوش خودرو از مواد مختلفی از جمله نمد، پلاستیک و چرم ساخته می‌شود. شما می‌توانید بر اساس ترجیحات یا تجربیات خود یکی از آنها را انتخاب کنید. مسلما هر چه از مواد مرغوب‌تری در ساخت کفپوش استفاده شده باشد؛ دوام و کیفیت محصول نهایی نیز بیشتر است و البته باید هزینه بیشتری را برای خرید آن بپردازید.

ما پیشنهاد می‌کنیم به سمت خرید کفپوشی بروید که از مواد مقاوم، ضد آب، ضد خش ،ضد لغزش و با طول عمر بالا ساخته شده باشد تا حداکثر محافظت را به خودروی شما ارائه دهد.

طراحی و ظاهر جذاب

همانطور که روی خرید باکیفیت ترین کفپوش ماشین تمرکز می‌کنید؛ باید به ظاهر کفپوش نیز اهمیت بدهید. امروزه ماشین‌های جدید از طراحی لوکسی برخوردار هستند؛ بنابراین باید به فکر یک کفی لوکس برای آنها بود که با ظاهر ماشین همخوانی بیشتری داشته باشد.

به علاوه ماشین های مدل پایین تر نیز با یک کفپوش جذاب، ارزش بیشتری پیدا می‌کنند. بهترین انتخاب برای شما کفپوشی است که با مدل اتومبیلتان کاملا مطابقت داشته باشد و کف ماشین را به طور یکنواخت پوشش دهد.

سطح ضد آب و ضد لغزش

قطعا شما نمی‌خواهید که رطوبت به لایه های زیرین کفپوش خودرو نفوذ کند یا کفپوش زیر پای شما در حین رانندگی لیز بخورد؛ پس باید کفپوشی را انتخاب کنید که سطح آن کاملا ضد آب و ضد لغزش باشد. به این ترتیب با یک سرمایه گذاری درست در خرید این نوع لوازم جانبی خودرو، از صدمات جدی زیادی جلوگیری خواهید کرد.

قیمت و خرید کفپوش سه بعدی خودرو

تنوع کفپوش‌های خودرو بسیار بالاست و تقریبا به تعداد خودروهای بازار، کفپوش های سه بعدی خودرو با رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون موجود هستند. مشتریان اغلب به سمت خرید کفپوشی جذب می‌شوند که بیشترین مطابقت را با نیاز و همینطور بودجه آنها داشته باشد. در حال حاضر فروشنده های کفپوش های به‌روز و سه بعدی از فروش بیشتری برخوردار هستند؛ زیرا کفپوش های آنها کاملا مناسب هر مدل خودرو و متناسب با ابعاد آن طراحی شده‌اند.

قیمت کفپوش خودرو معمولا بر اساس ویژگی‌هایی همچون کیفیت، جنس، ابعاد، وضعیت زیر لایه ها و همینطور نحوه طراحی و دوخت کفپوش تعیین می‌شود. اگر محصول باکیفیت تری را انتخاب کنید؛ برای سال‌های بیشتری از زیبایی و تمیزی خودروی خود لذت خواهید برد.

البته به کار رفتن مواد مرغوب تر در ساخت کفپوش و همینطور دوخت باکیفیت تر، موجب افزایش قیمت نهایی محصول نیز می‌شود اما خرید کفپوش سه بعدی قطعا ارزش خواهد داشت. شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی کارمت التیمیت قیمت کفپوش سه بعدی را بر اساس مدل ماشین مشاهده نمایید.

سخن پایانی

با مطالعه این راهنما، امیدواریم که به درک بهتری از کفپوش ماشین رسیده باشید و راحت تر بتوانید بهترین کفپوش را برای ماشین خود انتخاب کنید. در نهایت توصیه می‌کنیم از خرید کفپوش های معمولی با اندازه‌های ثابت خودداری نمایید؛ به‌خصوص اگر آن‌ها به خوبی فضای داخلی خودروی شما را نمی‌پوشانند.

در چنین شرایطی نه تنها تمیزی کف ماشین به طور کامل حفظ نمی‌شود؛ بلکه می‌تواند مانعی برای پدال ها شده و رانندگی را مختل سازد.

برای خرید بهترین کفپوش چرم سه بعدی کافی است به فروشگاه اینترنتی کارمت التیمیت مراجعه کنید. محصولات این فروشگاه با تضمین بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عزیز ارائه می‌شوند.

شما می‌توانید مطابق با سلیقه و نیاز هر مدل ماشین، مناسب ترین کفپوش را از این وب سایت خریداری نمایید و از نصب آسان و تمیز کردن راحت آن لذت ببرید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها