کد خبر : 83087

راهنمای خرید خودرو ام جی

خرید خودرو ام جی ام برای افرادی که به دنبال تجربه سواری با اتومبیل های وارداتی و لوکس هستند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. ​​جی موتورز یک برند چینی است که توانسته از قوانین سنگین ممنوعیت خودور های خارجی جان سالم به در ببرد. بنابراین راهنمای انتخاب ماشین MG مناسب می تواند به شما کمک کند تا در این بهبوحه بازار خودروی ایران بتوانید بهترین انتخاب را برای داشتن یک خودروی سواری لوکس داشته باشید.

اگر به دنبال خرید خودروی ام جی هستید، توجه به پارامتر ها و فاکتورهای مختلف به شما در انتخاب خودروی مناسب کمک می کند. اگر چه تمام مدل‌های مختلف خودروی MG ا مکان ورود و حضور در داخل بازار ایران را نداشته اند، اما باتوجه به ویژگی‌های کلیدی و قیمت این خودرو ها می تواند به شما در تصمیم‌گیری درست کمک نماید.

چرا خودروی ام جی خریداری کنم؟

محبوبیت بالای خودرو های MG در سراسر دنیا باعث شده که داخل ایران نیز بسیاری از افراد تمایل به خرید مدل های وارداتی این خودرو داشته باشند. اگرچه این اتومبیل ها توسط یک شرکت چینی تولید می شوند ولی نمی توان از کیفیت ساخت و ایمنی خودرو های ام جی صرف نظر نمود. بنابراین تصمیم گیری برای خرید یک اتومبیل وارداتی باید مدل، بودجه و سایر عوامل دیگر را مدنظر قرار دهید تا بتوانید انتخاب بسیار خوب و کاربردی داشته باشید.

ایمنی و مانورپذیری بالا همراه با مجموعه‌ای از ویژگی‌های رفاهی و سرگرمی به کار رفته در خودرو های ام جی باعث شده تا افراد بسیاری تمایل داشته باشند تا مالکیت این اتومبیل ها را در اختیار داشته باشند. از سوی دیگر قیمت خودرو MG نسبت به رقبای دیگر این برند خوشنام در بازار های داخلی و خارجی بسیار قابل توجه است. در صورتی که برای خرید MGB یکی از بهترین خودروهای اسپرت ساخته شده توسط کمپانی ام جی باید هزینه بسیار پایین تری نسبت به خودرو هایی همچون هیوندا، فلگس و... پرداخت کنید.

4 فاکتور مهم در راهنمای خرید خودرو ام جی

استفاده از راهنمایی مشاوران زبده و کار بلد برای خرید خودرو همواره یکی از ساده ترین ، قابل اطمینان ترین و کاربردی ترین برای بهرمندی از یک اتومبیل با بالاترین کارایی است. از آن جایی که امروزه MG یک ماشین لوکس و در عین حال لذت بخش برای تجربه یک رانندگی حرفه ای است، پس برای خرید مدل موردن نظر خود باید چند عامل مهم را در نظر بگیرید.

مدل خودرو مورد نظر را انتخاب نمایید.

اولین چیزی که در هنگام تصمیم گیری و انتخاب ماشین MG مناسب باید به آن توجه نمایید این است که به دنبال چه نوع ماشینی هستید. اگر نیاز شما به یک SUV جمع و جور و مقرون به صرفه دارید باید سراغ خودرو های اسپرت و ارزان‌ قیمت در خط تولید ام‌جی باشید. اگر اهل تفریح، استفاده از آپشن های رفاهی و سرگمی خودرو در طول مسیر یا مسافرت هستید بهتر است به دنبال مدل های باشید که از کمبل ها و تجهیزات الکترونیکی پیچیده و پیشرفته برخوردار می باشد.

بودجه ای که در اختیار دارید را مدنظر قرار دهید

با اینکه در بازار داخلی ایران همواره قیمت خودرو ها به ویژه اتومبیل های وارداتی درحال افزایش است باید به میزان هزینه و توان مالی خود توجه ویژه ای داشته باشید. چرا که در بازه معین مالی شما می توانید به راحتی با سرچ کردن یا بررسی گذاری قیمت ها متوجه شوید که شما می توانید کدام مدل با چه کارکرد و سال ساختی را خریداری نمایید.

خدمات پس از فروش

دسترسی راحت به قطعات و لوازم یدکی خودرو از نمایندگی های معتبر در کنار هزینه پایین سرویس و نگهداری اتومبیل در خرید خودرو ام جی ام نقش بسیار موثری دارد. برای مثال شاید شما به طور اتفاقی یک خودروی آمریکایی خریداری کرده باشید؛ اما باید بدانید که دیگر بازار دست دومی برای فروش آن در اختیار ندارید یا نمی توانید قطعات اصلی برای تعمیر بخش های مختلف این خودرو را در داخل کشور تهیه کنید؟ از آن گذشته اصل تعمیر و نگهداری چنین خودروی بسیار پر هزینه و سنگین است و حتی گاهی شاید مجبور شوید هزینه های نامتعارفی را پرداخت نمایید.

امکانات و آپشن های مختلف رفاهی و امنیتی

کمپانی MGدر حال حاضر برای طراحی و تولید خودرو های خود طیف وسیعی از آپشن ها و امکانات رفاهی و امنیتی را استفاده می کند. لاستیک های متقاطع، گرمکن صندلی و فرمان، چرخ های سیمی، صندلی های تاشو ، سقف نرم سانروف، روکش چرم، خنک کننده روغن، فلاشر چراغ جلو و... تنها بخشی از امکانات و آپشن های به کار رفته در اتومبیل های کمپانی ام جی هستند. بنابراین شما باتوجه به گزینه های قیمتی و علایق خود می توانید در مورد مدل مورد سواری های مختلف اظهار نظر نموده و یکی را به دلخواه انتخاب نمایید.

فضای داخل کابین

فضای داخل کابین اتومبیل یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب و خرید خودرو ام جی ام مناسب است تا شما بتوانید از عملکرد و فضای کافی آن بیشترین استفاده را نمایید. برخی از مدل های ام جی می توانند به عنوان یک وسیله نقلیه فضای و راحتی بیشتری را برای خانواده ها ایجاد کنند. به عبارت ساده تر این خودرو با طیف وسیعی از گزینه های هوشمند و فضای کافی داخل کابین راحتی و آسایش بیشتری را برای سرنشینان ایجاد می کنند.

در عوض مدل های هاچ بک و اسپرت می تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که به دنبال خودرویی جمع و جور با قیمت مناسب هستند.

سرعت و شتاب موتور

اگر به دنبال خرید قدرتمندترین و دوربردترین خودروی موجود در بازار هستید و تنها دلیل شما از انتخاب یک اتومبیل تجربه هیجان و کارامدی بالای موتور در حین رانندگی است. باید بگوییم که شما در حین انتخاب و خرید اتومبیل باید به قدرت موتور، شتاب حرکتی ،قیمت، میزان برخورداری از آپشن های امنیتی در سرعت های بالا و... دقت کنید. اگر در بین تمام مدل‌های خودروی MG به دنبال یک اتومبیل خارق‌العاده هستید، MG Gloster با ویژگی های لوکس ، موتور قدرتمند و گشتاور عالی می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.

بازار خرید و فروش دست دوم

بسیاری از رانندگان بعد از مدتی تمایل دارند تا خودروی خود را تعویض نموده و تجربه رانندگی با سواری های دیگر نیز به دست آورند. بنابراین در حین خرید یک خودرو شما باید به این نکته توجه کنید که آیا شما هر زمان که اراده کنید می توانید به راحتی اتومبیلتان را در بازار خودرو های دست دوم با قیمت مناسب به فروش برسانید یا نه.

اغلب اتومبیل های وارداتی علیرغم برخورداری از کیفیت بالایی طراحی یا تجهیزات جانبی ولی به دلیل عدم دسترسی به قطعات و لوازم یدکی اصلی یا نمایندگی های معتبر تعمیر و نگهداری در داخل کشور بازار دست دوم چندان مناسبی ندارند. بنابراین اگر مالک خودرو به هردلیل ناچار باشد تا خودروی خود را به فروش برساند باید بسیار پایین تر از ارزش حقیقی خودرو قیمتی را پیشنهاد کند یا مدت زمان بسیار طولانی برای فروش صرف نماید.

کلام آخر

انتخاب و خرید خودرو ام جی ام در وهله اول به سلیقه و نوع نیاز شما برای استفاده از اتومبیل سواری مدنظر تان بستگی دارد. در حال حاضر گزینه های بسیار زیاد از مدل های مختلف اتومبیل های خارجی و داخلی در بازار وجود دارد که می تواند تصمیم گیری و انتخاب مدل دلخواه را برای شما دشوار کند. اما تهیه کردن لیستی از میزان بودجه خود و توجه به راهنمای خرید خودرو ام جی می توانید یک انتخاب عالی داشته باشید.

دارندگان خودروهای ام جی می توانند برای دریافت خدمات پس از فروش ،تعمیر خودرو، تهیه قطعات اورجینال به مراکز خدمات آلفارومئو ایران (شرکت ویرا موتور) مراجعه کنند. بنابراین مالکان این اتومبیل ها دیگر نگران تامین و خرید با قطعات و لوازم جانبی ام جی اورجینال و یا خرید و فروش خودرو های ام جی با ضمانت نامه رسمی نخواهند بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها