کد خبر : 82860

اجاره پیکان وانت ماهی ۶ میلیون!

اجاره پیکان وانت ماهی ۶ میلیون!

اجاره خودرو این روزها تبدیل به یک کسب و کار پر سود شده است به گونه ای که افراد سرمایه دار، چند خودرو تهیه کرده و به دیگران اجاره می دهند.

به گزارش خودروتک به نقل از گسترش ، بازار داغ اجاره خودرو این روزها بسیار داغ است و آنطور که به نظر می‌رسد، افرادی که توانایی خرید خودرو شخصی را ندارند از دیگران کرایه می‌کنند.

عده‌ای برای کار و عده‌ای دیگر نیز برای مجالس مهم مانند عروسی و... دست به این اقدام می‌زنند.

پیکان وانت

یکی از خودروهایی که این روزها بازار اجاره بسیار داغی دارد، پیکان وانت است. پیکان وانت جزو آن دسته از خودروهایی است که افراد با اجاره کردن آن می‌توانند شغل‌های بسیاری داشته باشند. عده‌ای برای اساس کشی و عده‌ای دیگر برای خرید ضایعات منزل. بازار اجاره پیکان وانت آنقدر داغ شده است که افراد بسیاری در سایت‌ها آگهی هایی از کرایه این خودرو گذاشته‌اند. برای اجاره پیکان وانت، نیاز است مبلغ ۲۰ میلیون پول پیش و ماهانه مبلغ ۶ میلیون تومان پرداخت کنید.

پیکان-وانت

 

نیسان وانت

یکی دیگر از خودروهایی که در بازار اجاره با سایر خودروها رقابت می‌کند، نیسان وانت است. همانطور که از اسمش مشخص است، این خودرو نیز برای حمل بارهای بزرگ و همچنین در کارهای خدماتی استفاده می‌شود. اما نرخ اجاره این خودرو تفاوت بسیاری با پیکان وانت دارد و شخص متقاضی اجاره نیسان وانت باید مبلغ ۴۰ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت و ماهیانه مبلغ ۱۳ میلیون تومان اجاره بدهد.

نیسان-وانت

فولکس قورباغه ای

قطعا برای کسانی که می‌خواهند عروسی کنند، جالب است که یک خودروی کلاسیک قدیمی را به عنوان ماشین عروس انتخاب کنند. بسیاری از شرکت‌ها هستند که خودروهای کلاسیک را با نرخ مناسب و با راننده اجاره می‌دهند. یکی از این خودروهایی که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد برای مراسم‌ها اجاره می‌کنند فولکس قورباغه‌ای است. این خودرو باتوجه به ظاهری که دارد، دل هر بیننده‌ای را آب می‌کند، مخصوصا اگر رنگ‌های جالبی داشته باشد. نرخ اجاره این خودرو بستگی به این دارد که شما بخواهید راننده هم داشته باشید یا خیر. بر همین اساس خودرو به صورت ساعتی اجاره داده می‌شود. بیشتر خودروهای کلاسیک مخصوص مجالس هستند و برای گشت و گزار اجاره داده نمی‌شوند. اگر کسی بخواهد این خودرو را برای یک شب و با راننده اجاره کند، باید مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت کند.

فولکس-اجاره

بیوئیک

خودرو‌های کلاسیک طرفداران بسیاری دارد و بازار رقابت در این مدل لز خودرو‌ها داغ و بسار جذاب است. کسی که قصد اجاره این مدل از خودروهارا دارد با دیدن تنوع در ظاهر، نمی‌داند کدام مدل را برای مراسم جشن خود انتخاب کند. یکی دیگر از خودروهایی که توجه همه را به خود جلب می‌کند بیوک است. این خودروی زیبا و بزرگ برای مراسم عروسی بسیار مناسب است. شرکت بیوک اکنون قدیمی‌ترین خودروساز امریکایی است. این خودرو توسط خانواده سلطنتی بریتانیا، در اروپا به شهرت رسید. اگر کسی بخواهد این خودرو را با راننده اجاره کند باید مبلغ ۳ میلیون تومان و بدون راننده مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت کند.

بیوک-اجاره

فیات

فیات، یکی دیگر از خودروهای کلاسیک است که طرفداران بسیاری را دارد. نسخه کلاسیک این خودرو، برای مجالس و همچنین دور دور‌های خیابان بسیار مناسب است. بیشتر خودروهای کلاسیک که در خیابان مشاهده می‌کنید، اجاره‌ای هستند. برای اجاره این خودرو باید مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت کنید و فیات جذاب را برای چند ساعت در اختیار داشته باشید.

فیات-اجاره

پراید

پراید یکی دیگر از خودروهایی است که افراد اجاره می‌کنند تا با آن به مسافرکشی کرده و یا در تاکسی‌های اینترنتی مشغول شوند. با افزایش نرخ خودرو و کاهش خرید مردم، کم تر کسی می‌تواند یک خودروی شخصی داشته باشد. برای همین بازار خودرو، بیشتر به سمت و سوی اجاره پیش می‌رود. شخصی که جویای کار است و شغلی را پیدا نمی‌کند، به ناچار مجبور می‌شود مسافرکشی کند و برای همین نیاز به یک خودرو دارد. پراید یکی از همین خودروهایی است که اجاره اندکی دارد. برای کرایه پراید باید مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان سفته، ۱۰ میلیون تومان پیش پرداخت و روزانه مبلغ ۲۸۰ هزار تومان اجاره پرداخت کنید.

پراید-اجاره

 

کلام آخر

جدا از خودروهای لوکس که بیشتر برای مراسم‌های عروسی اجاره داده می‌شوند، اجاره پراید و پیکان وانت و... بسیار ناراحت‌کننده است. اینکه وضعیت اقتصادی در کشور به سمت و سویی پیش رفته است که شخصی توان خرید یک خودرو تولید داخل را ندارد و مجبور به اجاره می‌شود خبر خوبی نیست. خودروهای تولید داخل چرا باید آنقدر نرخ داشته باشند که کم ترکسی توان خرید داشته باشد؟

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها