کد خبر : 82408

پول های کهکشانی برای ماشین های کهکهشانی برای یک روز معمولی

پول های کهکشانی برای ماشین های کهکهشانی برای یک روز معمولی

اجاره خودرو لاکچری، این روزها تبدیل به امری عادی شده است. البته چنین امری پول بسیاری را طلب می کند و هرکسی قادر نیست تا بتواند خودروهای لوکس و گران قیمت را اجاره کند.

به گزارش خودروتک ، عده‌ای از افراد وجود دارند، که برای چشم و هم چشمی با یکی از اعضای خانواده خود تن به هزینه‌های گزاف می‌دهند. به عنوان مثال، یکی از اعضای خانواده و از فامیل‌های دور، خودرویی گران بها در اختیار دارد و برای اینکه در اصطلاح، درمقابل آن شخص کم نیاورند، مجبور به اجاره اتوموبیل هایی با قیمت بالا می‌شوند.

هزینه بالای اجاره خودرو، آن هم از نوع لاکچری آن، بسیار زیاد است به گونه‌ای که کم تر کسی وجود دارد که بتواند یک خودروی لاکچری را اجاره کند. زمانی هم که اجاره می‌کنند، بخش عمده‌ای از حقوق خود را برای این چشم و هم چشمی پرداخت می‌کنند.

اجاره-خودرو۲

 

اجاره-خودرو

اما در میان این افراد، کسانی هستند که علاقه بسیاری به خودروهای لاکچری دارند و دوست دارند که انواع خودروها را امتحان کنند. در این صورت به سراغ شرکت‌های اجاره خودرو می‌روند و ماشین مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند. این افراد در واقع پول مورد نیاز برای خرید یک خودروی لاکچری را دارند اما دلشان می‌خواهد تمام خودروهای لوکس را نیز امتحان کنند. این شرکت ها، مدل بالا‌ترین خودروهای روز دنیا را در اختیار دارند و با گرفتن مبالغ بالا، ماشین مورد نیاز شمارا برای مدت کوتاهی در اختیارتان قرار می‌دهند.

اجاره-خودرو۴

عمده مشتری این شرکت‌ها، جوانانی هستند که در زندگی هیچ مشکلی نداشته و پولشان از پارو بالا می‌رود.خودرو را از شرکت می‌گیرند و در خیابان ویراژ می‌دهند و لذت دنیا را می‌برند. اکثرا این کار را در مقابل هم کلاسی‌ها و دوستان خود به جهت خود نمایی انجام می‌دهند.

اجاره-خودرو۳

اما روی دیگر داستان گونه‌ای متفاوت دارد. عده‌ای هستند که برای رفتن به مهمانی‌های لوکس، به این شرکت‌ها مراجعه می‌کنند و ماشین مورد نظر خود را دریافت و راهی مهمانی می‌شوند. چنین اقدامی سبب می‌شود تا درواقع نشان دهند با افراد داخل مهمانی برابر هستند یا یک سر و گردن از آنها بالاتر قرار دارند.

اجاره-خودرو۵

خرید ماشین لوکس و گران قیمت خارجی، این روزها برای بسیاری افراد تبدیل به آرزویی محال شده است و درواقع درصد پایینی در جامعه حضور دارند که می‌توانند چنین خودروهایی را خریداری کنند. با این وجود، تنها‌ترین راه و بهترین راه برای مواقعی که نیاز است با خودروی خارجی به جایی بروند، اجاره کردن خودروها است. البته اجاره این خودروها برای هرکسی مقدور نیست.

هزینه میلیونی برای یک شب تفریح

بسیاری از جوانان برای یک شب دور دور در مناطق بالا شهر تهران، مبالغ سنگینی را برای اجاره اتوموبیل های گران قیمت پرداخت می کنند. ماشین را از یک شرکت تحویل گرفته و در خیابان های تهران دور دور می کنند. دیده شده برای یک شب چرخیدن در خیابان های بالای شهر تهران مبلغ ۱۲میلیون تومان پرداخت شده است.

بدیهی است که یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی هر فرد، شب عروسی است. بسیاری افراد که حتی خودروی شخصی دارند، ترجیح می‌دهند در شب عروسی از یک خودروی لوکس به عنوان ماشین عروس استفاده کنند. به همین منظور می‌توانید خودروی مورد علاقه خود را برای شب عروسی اجاره نمایید.

اجاره-خودرو۶

اکثر افرادی که به این شرکت‌ها مراجعه می‌کنند، عروس و داماد هایی هستند که برای اجاره ماشین عروس و به مدت یک شب، خودروی لاکچری خود را انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال، آخرین مدل بنز را اجاره کرده و گل‌های زیبا آن را تزئین می‌کنند و از آن به عنوان ماشین عروس استفاده می‌کنند. تنها برای یک شب. به نظر تعداد بسیاری از افراد، ارزش آن را دارد که برای یک شب هم شده، سوار آخرین مدل بنز، پورشه و بی‌ام و شوند.

اجاره خودروی لاکچری کاری است که بهتر است گاهی برای خلق تجربه‌های متفاوت در زندگی مان انجام دهیم. رانندگی با خودرو لاکچری هر سفر را به تجربه‌ای خارق العاده تبدیل می‌کند. اگرچه ممکن است یک سواری اسپرت با کمی سرعت بیشتر در شهر امکان‌پذیر نباشد، اما می‌تواند کمی هیجان به یک سفر کاری یا رفت و آمد خسته‌کننده روزانه اضافه کند.

در شرکت اجاره خودرو، خودروهای لاکچری برای سفر‌های شیک عالی هستند. آنها خودروهایی هستند که توسط برندهای با کیفیت و محبوبیت بالا ساخته می‌شوند. این خودروها ویژگی هایی مانند ظاهر زیبا، صندلی‌های راحت، فضای داخلی جادار و موتور پرقدرت دارند.

اجاره-خودرو-۷

هیچ چیز به اندازه اینکه با یک خودرو لاکچری برای یک قرار عاشقانه و یا سالگرد به دنبال همسر خود بروید، او را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. در این صورت طرف مقابل شما به سرعت متوجه می‌شود که شما همه تلاش خود را می‌کنید تا او را خوشحال کنید. او از خلاقیت خارج از چارچوب شما شگفت زده خواهد شد.

نکته مهم در هنگام اجرای ماشین مدل بالا

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در هنگام اجاره خودرو مدل بالا باید به آن توجه کنید بحث بیمه می‌باشد. با اینکه همه ی موسسات و شرکت‌های معتبر هنگام اجاره خودرو، آن را بیمه می‌کنند ولی لازم است خود شخص متقاضی با دقت کامل بندها و مفاد بیمه را خوانده و کامل آن را متوجه شود. چرا که بیشتر افراد متن قرارداد را به دقت نخوانده و صرفا آن را امضا می‌کنند و در صورت بروز هر حادثه احتمالی، دچار ضرر و زیان می‌شوند.

ناگفته نماند که اجاره خودروهای لوکس به صورت با راننده و بدون راننده نیز امکان‌پذیر خواهد بود. گاهی قصد دارید به یک سفر کاری بروید که آن سفر برایتان از نظر یک بیزینس موفق دارای اهمیت فراوانی است و یا اینکه قصد دارید در طول سفر آرامش داشته و سفر را با یک خودرو راحت تجربه کنید. در این صورت می‌توانید از این شرکت ها، خودرو را به همراه راننده اجاره کنید.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها