کد خبر : 74850

65 هزار پل ستار برقی برای شرکت اجاره خودرو هرتز

65 هزار پل ستار برقی برای شرکت اجاره خودرو هرتز

هرتس Hertz یکی از بزرگترین هولدینگ های جهانی اجاره خودرو سفارش خرید 65 هزار دستگاه خودروی برقی سوئدی پولستار Polestar ظرف 5 سال آینده را به ثبت رساند.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز، این حرکت، جدیدترین اقدام در زمینه توسعه خودروها با آلایندگی صفر در کمپانی های خودروهای اجاره ای به حساب می آید.

هرتس می گوید، خودروهای پولستار از ابتدای بهار در اروپا و از اواخر 2022 در آمریکای شمالی و استرالیا در دسترس همگان قرار می گیرند.

دفتر مرکزی و مقر اصلی هرتس در ایالات فلوریدای آمریکا قرار دارد و با اعلام این خبر ارزش سهام آن 1.75 درصد رشد کرد. سدان پولستار 2 در این سفارش خریداری شده است.

شایسته یادآوری است که در ماه اکتبر سال 2021 هرتس 100 هزار دستگاه تسلای مدل3 نیز برای ناوگان خودروهای اجاره ای خود خریداری کرد و در ماه مارس امسال هم شاسی بلند مدلY تسلا را نیز به ناوگان خود افزود.

بنیانگذار شرکت خودروسازی برقی پولستار شرکت چینی جیلی و ولوو هستند که تا پایان امسال با شرکت گورز گاگنهایم Gores Guggenheim Inc  [از شرکت های ادغامی با مقاصد خاص یا در اصطلاح special purpose acquisition company که به مخفف آن SPAC است] ادغام خواهد شد.

توماس اینگنلاس Thomas Ingenlath  مدیر عامل پولستار در این زمینه گفته است: «با خرید خودروهای برقی پولستار، هرتس تجربه ی شگفت انگیز رانندگی با خودروهای برقی را برای همگان مقدور خواهد کرد و دامنه مخاطبان خودروهای برقی وسیع تر و گسترده تر خواهد شد، و موجب رضایت انواع وسیعی از مشتریان کوتاه و بلندمدت ما می شود.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها