کد خبر : 75233

اکنون زمان مناسبی برای فروش فوق العاده خودرو شاهین بدون قرعه کشی است؟

اکنون زمان مناسبی برای فروش فوق العاده خودرو شاهین بدون قرعه کشی است؟

سایپا در شرایطی تصمیم گرفته تا فروش فوق العاده خودرو شاهین بدون قرعه کشی را از روز سه شنبه کلید بزند که شاید زمانی که در آن قرار داریم زمان خوبی برای اتخاذ این تصمیم نباشد.

به گزارش خودروتک، فروش فوق العاده خودرو شاهین در سال گذشته به خصوص در نیمه دوم سال که قیمت خودرو شاهین در بازار در اغلب زمان ها با قیمت شاهین در کارخانه بسیار نزدیک بود، می توانست اقدامی خوب و یک محک مناسب برای بررسی این موضوع باشد که نبود سود سفته بازانه در قیمت کارخانه چقدر در ریزش تقاضای کاذب خودرو موثر است.

اما تصمیم به فروش فوق العاده خودرو شاهین در این مقطع زمانی که بازار خودرو تا حدی هیجانی است و روند قیمت خودرو شاهین در بازار هم به مانند دیگر خودروها افزایشی شده است می تواند جاذب دوباره تقاضای سفته بازانه برای این خودرو باشد. هر چند هنوز قیمت شاهین در بازار و کارخانه زیاد از هم فاصله نگرفته اند( در مقایسه با بسیاری دیگر از خودروها) اما همین فاصله 20 میلیون تومانی نیز می تواند برخی را وسوسه کند. به خصوص که در حال حاضر بازار در وضعیت انتظاری افزایشی به سر می برد.

در این شرایط فروش بدون قرعه کشی ممکن است بار دیگر مشکلات سال های گذشته از قبیل هجوم تعداد زیادی متقاضی به سایت در زمان کوتاه و از کار افتادن سایت و در نهایت نارضایتی متقاضیان از این مسابقه ثبت نام خودرو را به همراه داشته باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها