کد خبر : 75197

اعلام فروش بدون قرعه کشی خودرو سایپا شاهین | برای خودرو شاهین صف می بندند؟

اعلام فروش بدون قرعه کشی خودرو سایپا شاهین | برای خودرو شاهین صف می بندند؟

سایپا در حالی برنامه فروش فوق العاده خودرو شاهین را پس از مدت ها اعلام کرد که به نظر می رسد این فروش بدون قرعه کشی انجام می شود.

به گزارش خودروتک، فروش فوق العاده خودرو شاهین در شرایطی انجام می شود که در اطلاعیه فروش این خودرو از عبارت «تا تکمیل ظرفیت» استفاده شده است. این عبارت نشان می دهد که برنامه ای برای قرعه کشی وجود ندارد.

فروش فوق العاده خودرو شاهین از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 30 فروردین ماه 1401 تا زمان تکمیل ظرفیت بر روی سایت شرکت سایپا فعال خواهد بود. داشتن گواهینامه برای ثبت نام در طرح الزامی است.

قیمت خودرو شاهین در این فروش فوق العاده 344 میلیون و 580 هزار تومان است و خودرو تنها با رنگ سفید عرضه می شود. موعد تحویل خودرو نیز حداکثر 3 ماهه خواهد بود.

فروش بدون قرعه کشی خودرو شاهین

فروش بدون قرعه کشی خودرو شاهین در شرایطی انجام می شود که این خودرو در روزهای سال جدید در بازار روند افزایش قیمت را در پیش گرفته است و این احتمال وجود دارد که بار دیگر شاهد حضور سفته بازان برای خرید این خودرو باشیم.

در حالی که در سال 1400 قیمت خودرو شاهین در بازار، به خصوص در نیمه دوم سال در اغلب مواقع هم قیمت کارخانه بود و در مواقعی یک یا دو میلیون به زیر قیمت کارخانه نیز می رسید. در این حالت فروش شاهین بدون قرعه کشی کاملا امکان پذیر می نمود و این خودرو در لیست خرید سفته بازان قرار نداشت. چرا که خرید آن از کارخانه و فروش در بازار سودی به دنبال نداشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها