کد خبر : 72753

اختصاصی خودروتک،

قیمت احتمالی لاماری ایما در ایران

قیمت احتمالی لاماری ایما در ایران

روز گذشته شرکت آرین موتور از جدیدترین محصول خود که درواقع اولین خودروی سواری تولید داخل آنها نیز به شمار می‌رود، رونمایی کرد. با این حال مدیران شرکت هنوز قیمت نهایی آن را اعلام نکرده‌اند.

به گزارش خودروتک ، لاماری ایما نسخه ایرانیزه شده دانگ‌فنگ T5 EVO  است که در بازار چین قیمتی حدود 20 هزار دلار دارد. از آنجایی که آرین موتور در حال حاضر نسخه پایه این محصول را برای مشتریان ایرانی عرضه کرده، نمی‌توان نظر قطعی درباره قیمت توافق‌شده با طرف چینی برای آن متصور بود.

اگرچه لاماری در بازار بومی چین رقبایی مانند هاوال H6 و چانگان CS55 پیش روی خود می‌بیند اما در بازار ایران به طور حتم اولین رقیبی که با آن مواجه خواهد شد، دیگنیتی گروه بهمن است که قیمتی حدود 860 میلیون تومان (کارخانه‌ای) دارد. لاماری ایما در گام بعدی با کی‌ام‌سی K7 و سوئیست DX3 و البته چری تیگو 7 پرو رقابت خواهد کرد.

با تمام اینها انتظار می‌رود که قیمت نهایی ایما چیزی حدود 860 تا 900 میلیون تومان باشد ولی با در نظر گرفتن شرایط سیاسی کشور، رسیدن به سقف یک میلیاردی نیز برای آن دور از ذهن نیست.

آنطور که مدیران آرین موتور می‌گویند، اولین عرضه لاماری اواخر اردیبهشت تا اوایل خرداد 1401 خواهد بود. بازه زمانی که به طور حتم می‌تواند منجر به تغییرات گسترده قیمتی شود.

قیمت خودرو لاماری ایما

قیمت خودرو لاماری ایما

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها