کد خبر : 57977

پیش بینی قیمت خودرو در ماه های آینده

پیش بینی قیمت خودرو در ماه های آینده

اما و اگرها در خصوص وضعیت قیمت در بازار خودرو همچنان ادامه دارد و در این میان مصرف‌کنندگان نمی‌دانند چه زمانی مناسب برای رفع تقاضا‌یشان در بازار خودرو است، چراکه عده‌ای از کاهش قیمت خودرو در روزهای آتی صحبت می‌کنند و برخی‌ها رشد قیمت در بازار را پیش‌بینی می‌کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از ابتکار ، در این راستا فربد زاوه، کارشناس خودرو با اشاره به پیش‌بینی‌ها از وضعیت بازار خودرو گفت: من معتقدم تا پایان سال و کوتاه مدت هیچ یک از پیش‌بینی‌ها (ریزش قیمت‌ها و افزایش قیمت 25 درصدی) اتفاق نخواهد افتاد. به بیانی روشن‌تر بعید می‌دانم تا پایان سال ما شاهد نوسان شدیدی در بازار خودرو باشیم و احتمالا نوسانات جزئی و روند مثبتی باشد اما نه‌ آنقدر که بتوان رقم را قابل توجه دانست.

این کارشناس بازارخودرو با اشاره به تاثیر عرضه و قیمت ادامه داد: این‌روزها حجم خرید و تقاضا متاثر از حجم تحویل شده و علت کاهش قیمت در حال حاضر همین است، یعین هر چه تحویل بیشتر باشد اثر کاهنده بیشتری بر قیمت‌ها خواهد داشت.

وی اظهر کرد: البته در شرایط فعلی با بررسی وضعیت معیشتی افراد میزان تقاضا آنقدری زیاد نیست که گمان کنیم مردم دست نگه‌ داشته‌اند تا در شب عید تقاضای خود را تامین کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها