کد خبر : 55237

عبور بی سر و صدا از پژو 206 تیپ 5 به سمت جایگزین محبوب بازار؟

عبور بی سر و صدا از پژو 206 تیپ 5 به سمت جایگزین محبوب بازار؟

یکی از خودروهایی که در بازار بسیار پرطرفدار است پژو 206 تیپ 5 است. عمده محبوبیت آن در مقایسه با تیپ 2 نیز به موتور قوی تر آن باز می گردد.

به گزارش خودروتک، قیمت پژو 206 تیپ 5 از سطح کنونی قیمت خودروهای پژو در بازار فاصله زیادی گرفته است. در حال حاضر قیمت این خودرو 258 میلیون تومان عنوان می شود.

دلیل اصلی گرانی بیشتر از انتظار پژو 206 تیپ 5 نیز عرضه کمتر یا بهتر است بگوییم بسیار کمتر آن در مقایسه با تیپ 2 و دیگر خودروهای خانواده پژو است.

در فروش های فوق العاده و پیش فروش های ماه اخیر ایران خودرو نیز مدت ها است که اثری از پژو 206 تیپ 5 دیده نمی شود. به نظر می رسد ایران خودرو در حال جایگزین کردن آرام این مدل با یکی دیگر از تولیدات پرطرفدارش است.

هر چند چیزی به طور رسمی اعلام نشده است، اما از نحوه فروش ها و عرضه خودرو اینگونه به نظر می رسد که ایران خودرو عملا پژو 207 دنده دستی را جایگزین پژو 206 تیپ 5 کرده است.

اگر این برنامه در دستور کار ایران خودرو باشد به نظر می رسد تصمیم هوشمندانه ای اتخاذ شده است چرا که خودرو پژو 207 همان قابلیت های فنی را در ظاهری زیباتر ارائه می کند و افزایش تولید آن با استقبال بازار مواجه خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها