کد خبر : 5273

زمان برگزاری نمایشگاه خودرو تهران تغییر کرد

زمان برگزاری نمایشگاه خودرو تهران تغییر کرد

در ابتدا قرار بود تا سومین دوره از این گردهمایی اواخر آبان ماه در شهر آفتاب برگزار شود اما به دلیل تقارن آن با نمایشگاه قطعات خودرو 97، زمان برگزاری آن به 26 تا 30 آذرماه تغییر کرد. البته این پایان تعویق‌ها نبود؛ حالا خبر رسیده که زمان برگزاری این نمایشگاه حدود یک ماه دیگر به عقب افتاده و به روزهای 18 الی 21 دی‌ماه منتقل شده است.

به گزارش خودروتک، ین برای سومین‌بار است که تاریخ افتتاحیه نمایشگاه خودرو تهران، به عقب می‌افتد.

با توجه به تحریم های جدید و مشکلات اقتصادی، بدیهی است که واردکنندگان خودرو نمی‌توانند حضور فعالی را در این نمایشگاه داشته باشند. اما آ‌ن‌طور که از گوشه و کنار خبر می‌رسد، برخی برندهای چینی و غیر چینی، به صورت مستقیم از طرف شرکت مادر مانند سال گذشته به نمایشگاه خودروی تهران می‌آیند. همچنین حضور برخی خودروسازان داخلی در این نمایشگاه قطعی شده و تا به این لحظه احتمال رونمایی از 5 محصول جدید در مهمترین رویداد خودرویی کشور وجود دارد.

در حال حاضر، همچنان مراحل ثبت نام و مذاکره برای حضور در سومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران در حال انجام است و اکثر خودروسازان در صورت مساعد شدن شرایط تولید و فروش، تمایل خود را برای حضور قوی در این گردهمایی بزرگ اعلام کرده‌اند.

سال گذشته دومین دوره از نمایشگاه خودروی تهران توانست حضور برندهای خارجی را به صورت مستقیم ببیند. به نمایش گذاشتن خودروهای کانسپت، فرمول1، دستاوردهای جدید صنعت خودرو و… توانست تا بیشترین بازدید از سبک نمایشگاه‌ها را به نام نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران 1396 ثبت کند.

منبع: tehranautoshow.ir
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها