کد خبر : 48130

قیمت رانا پلاس و زمان عرضه رانا جدید به بازار اعلام شد

قیمت رانا پلاس و زمان عرضه رانا جدید به بازار اعلام شد

قیمت رانا پلاس و برنامه عرضه این سدان محبوب توسط مدیران ایران خودرو اعلام شد. نسخه جدید رانا قیمتی مشابه پژو ۲۰۶ صندوق دار خواهد داشت.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، اخیرا مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو برگزار شد که طی این مراسم مدیران شرکت ایران خودرو در خصوص یکسان بودن قیمت رانا و پژو ۲۰۶ صندوق دار V8 توضیحاتی را ارائه دادند.

در واقع طبق لیست جدید افزایش قیمت محصولات خودروسازان که توسط دستگاه‌های نظارتی منتشر شده ، قیمت مصوب رانا مشابه پژو ۲۰۶ صندوق دار است، در حالی که قبل از این قیمت رانا ال ایکس نسبت به پژو ۲۰۶ صندوق دار V8 اختلاف زیادی داشت.

قیمت رانا پلاس مشابه پژو ۲۰۶ صندوقدار

در همین راستا بابک رحمانی، معاونت فروش و بازاریابی ایران خودرو عنوان کرد قیمت جدیدی که در لیست منتشر شده برای رانا اعلام شده است به نسخه جدید این خودرو مربوط می‌شود. وی افزود در واقع قیمت رانا پلاس مشابه قیمت پژو ۲۰۶ صندوق دار V8 شده است و دستگاه‌های نظارتی این قیمت را برای مدل جدید آن تعیین کرده‌اند.

بابک رحمانی در ادامه اظهار کرد هم‌اکنون رانا پلاس از لحاظ کیفیتی ارتقا یافته و در کنار تغییر استانداردها و افزودن امکانات جدید قیمت آن نیز نسبت به مدل‌های قبلی افزایش پیدا کرده و مشابه پژو ۲۰۶ صندوقدار شده است.

در لیست جدیدی که از افزایش قیمت محصولات ایران خودرو منتشر شده است، قیمت خالص رانا در کارخانه بدون محاسبه مالیات، هزینه بیمه، شماره‌گذاری و عوارض حدود ۹۳ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شد. در حالی که قیمت خالص و جدید پژو ۲۰۶ صندوق دار V8 نیز به ۹۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. بر اساس توضیحاتی که توسط معاونت فروش و بازاریابی ایران خودرو ارائه شد، مشخص گردید قیمت جدید رانا به نسخه پلاس آن مربوط می‌شود.

ایران خودرو به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ کشور قصد دارد از اواخر شهریور ۹۹ مراحل تحویل سری نخست رانا پلاس را شروع کند و در همین راستا نیز به تازگی تولید این خودرو افزایش پیدا کرده و بخش زیادی از تولیدات رانا طبق نسخه جدید انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها