کد خبر : 21029

قیمت خودرو کاهش پیدا کرده است

قیمت خودرو کاهش پیدا کرده است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در رابطه با خودرو بررسی‌هایی کردیم و قیمت تمام شده را مشخص کردیم و در این رابطه اقداماتی انجام دادیم.

به گزارش خودروتک، ناصر سراج در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) در جمع خبرنگاران در خصوص ورود سازمان بازرسی به آشفته بازار خودرو، گفت: قیمت خودرو کاهش پیدا کرده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص عدم ارائه خودرو از سوی کارخانه‌های خودروسازی به مردم گفت: در این رابطه وزیر و خودروسازان را خواستیم و جلسه نهایی برگزار خواهیم کرد. در رابطه با قطعات داخلی هم جلساتی در این رابطه با این اشخاص خواهیم داشت. در رابطه با خودرو بررسی‌هایی کردیم و قیمت تمام شده را مشخص کردیم و در این رابطه اقداماتی انجام دادیم. حتماً باید قیمت گذاری زیر نظر شورای رقابت باشد و اصرار ما بر این موضوع ادامه دارد.

وی در خصوص ارسال نامه به معاون اول رئیس جمهور گفت: علاوه بر این، مصوبه‌ای هم هست و اقداماتی انجام خواهیم داد تا یکجا قیمت گذاری شود. پاسخ آقای جهانگیری هم در این رابطه مثبت است تا ان‌شاءالله این موضوع یک کاسه شده و دلال‌ها حذف شوند و اگر دلال‌ها حذف شوند قیمت خودرو، قیمت‌های اعلام شده فعلی نخواهد بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها