کد خبر : 73556

خودروی جدید ام جی برای سال 2022

خودروی جدید ام جی برای سال 2022

شرکت خودروسازی ام‌ جی به تازگی پیش ‌نمایش یک محصول جدید را پیش از رونمایی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ ارائه کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، این برند جزئیات کمی از خودروی جدید خود ارائه کرده است و یک ویدئوی پیش ‌نمایش نیز از آن منتشر شده است.

در حال حاضر اگرچه اطلاعات دقیق و جزئیات این خودرو فاش نشده است اما این خودرو تمام الکتریکی خواهد بود و می دانیم طول آن ۴۳۰۰ میلی‌ متر است. محصول جدید ام جی بازارهای اروپایی و به ویژه بریتانیا را هدف قرار داده و بر اساس این مشخصات و سرنخ های ارائه شده در تیزر ویدیویی، مدل جدید ام جی قرار است به عنوان جایگزینی برای هاچ بک های خانواده برقی مانند فولکس واگن ID 3 و کیا e-Niro معرفی شود.

شرکت ام جی در این رابطه اشاره کرده است که این محصول جدید دارای نشانه های طراحی رادیکال است که آن را از مدل های فعلی الکتریکی این برند، MG ZS EV و MG 5 EV مجزا می کند.

در این تیزر میله نوری چشمگیر، طرح ‌های چرخ‌ ها و آینه ‌های جدید در کنار پانل ‌های جانبی بسیار زیبا و طراحی ‌شده ‌ای دیده می ‌شود که نشان ‌دهنده عزم جدی این شرکت چینی برای ایجاد تغییر نسبت به مدل‌های MG از زمان احیای برند در سال ۲۰۰۷ است.

به گزارش سیناپرس، کارشناسان، اندازه این محصول جدید را بین نسخه MG 3 فعلی  که قرار است در ماه های آینده با یک سوپرمینی الکتریکی کاملاً جدید جایگزین شود و خودروی ۵ استیت قرار می دهد که این شواهد نشان می دهد این خودرو احتمالا با شماره ۴ نامگذاری شود.

شرکت ام جی همچنین قصد دارد خانواده جدیدی از خودروهای برقی متمرکز بر جوانان را تحت عنوان سایبر معرفی کند. در این میان نسخه تولید نهایی رودستر Cyberster به عنوان یک پرچمدار شناخته شده و  ممکن است که خودروی جدید ام جی بخشی از این فرایند باشد.

به طور کلی می توان انتظار داشت که پیشرانه ام جی ۴  مشابه آخرین نسخه 5 EV باشد که با بهره گیری یک موتور ۱۵۴ اسب بخاری در جلو طی ۷ ثانیه از سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر شتاب می گیرد. این محصول دارای یک باتری 57.7 کیلووات ساعتی است که به آن اجازه می دهد با یک بار شارژ کامل حدود ۴۰۰ کیلومتر را بپیماید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها