کد خبر : 73035

اطلاعاتی دست اول از فورد رنجر مدل 2023

اطلاعاتی دست اول از فورد رنجر مدل 2023

این مدل خودرو اکنون بدنه جلویی جذاب تری دارد که از F-۱۵۰ بزرگتر الهام گرفته شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در حالی که فورد گفته است که رنجر جدید را با موتور V-۶ توربودیزل در برخی بازار‌ها عرضه خواهد کرد، احتمالا نسخه آمریکایی از همان موتور ۲.۳ لیتری چهار سیلندر توربوشارژر مانند پیکاپ فعلی با دیفرانسیل عقب به صورت استاندارد استفاده کند.

دو سبک بدنه متمایز وجود خواهد داشت: یک کابین خدمه چهار در و یک مدل کابین توسعه یافته؛ کابین تغییراتی را دریافت کرده که اکنون دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی عمودی بزرگ شبیه به آنچه در شاسی‌بلند Edge یافت می‌شود.

این رنجر نسل بعدی کاملاً جدید احتمالا در سال ۲۰۲۲ به عنوان مدل ۲۰۲۳ به فروش برسد. بدون داشتن اطلاعات بیشتر در مورد قیمت رنجر جدید یا ویژگی‌های استاندارد و اختیاری آن، نمی‌توان گفت کدام بهتر است.

رنجر جدید با همان موتور ۲.۳ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مدل قبلی عرضه خواهد شد؛ این موتور قدرت کافی برای به حرکت درآوردن پیکاپ های سایز متوسط ​​را فراهم می‌کند.

فورد می‌گوید که یک توربودیزل V-۶ را در بازار‌های دیگر عرضه خواهد کرد، اما به آمریکای شمالی راه پیدا نمی کند. گیربکس‌های مختلفی از جمله گیربکس شش سرعته دستی و ۱۰ سرعته اتوماتیک در دسترس هستند، اما فورد از گیربکس ۱۰ سرعته به عنوان تجهیزات استاندارد در رنجرز در ایالات متحده استفاده می‌کند.

در داخل کابین رنجر ، اکثر کنترل‌ها و دکمه‌های مختلف دیجیتالی شده اند و اکنون بخشی از سیستم اطلاعات سرگرمی هستند. یک نمایشگر بزرگ ۱۰.۱ اینچی اطلاعات سرگرمی در سری رنجر برای سال ۲۰۲۳ استاندارد است و خریداران با تمرکز بر فناوری می‌توانند به صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی عمودی حتی بزرگ‌تر ارتقا دهند.

سیستم اپل کارپلی و اتواندروید استاندارد خواهند بود و احتمالا امکانات اضافی مانند ناوبری درون داشبورد، سیستم استریو B&O Play و رادیو ماهواره‌ای SiriusXM نیز ارائه شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها