کد خبر : 72616

تصاویر اولیه فورد رنجور رپتور منتشر شد

تصاویر اولیه فورد رنجور رپتور منتشر شد

اولین نمایش جهانی رنجر رپتور جدید قرار است تا چند هفته دیگر انجام شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - یک فورد رنجر رپتور جدید در راه است و هم اکنون تصاویر غیر رسمی از این خودرو در فضای مجازی منتشر شده است.

این تصاویر غیررسمی بر اساس تصاویر جاسوسی اخیر از پیکاپ Gnarly است که ممکن است دقیق نیز نباشد.

چراغ های جلو C شکل، گوشه‌های مربعی و گرافیک ساده چراغ عقب، همگی با رنجر جدید هماهنگ هستند.

تنها تغییری که در مدل خروجی انتظار می‌رود، طراحی سپر جلو و علامت FORD روی جلوپنجره است که ممکن است تغییر کند. فضای داخلی رنجر قدیمی را دیگر در این خودرو جدید نمی بینیم.

کابین این خودرو اکنون تغییراتی داشته است، در جلو و وسط، سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC۴ با صفحه نمایش لمسی ۱۰.۱ یا ۱۲ اینچی قرار دارد در حالی که دیگر نسخه ها مانند Expedition و Mach-E نمایشگری حتی بزرگتر با اندازه ۱۵.۵ اینچ دارند. فورد رنجر ۲۰۲۲ دارای یک دسته ابزار کاملا دیجیتالی نیز هست تا همگام با زمان روز باشد.

فورد رنجر رپتور جدید در عکس های جاسوسی دیده شد

 

در عق نیز تغییراتی ایجاد شده که اکنون سپر عقب دارای صفحه استپ موجود در رنجر معمولی نیست، ویژگی که در نمونه اولیه در تایلند نیز وجود ندارد. مهمترین جزئیاتی که باید در مورد رنجر رپتور بعدی بدانید، تنظیمات پیشرانه آن است. یک موتور بنزینی V۶ با دو توربو می‌تواند بر اساس تیزر سال گذشته ظاهر شود. توربودیزل V۶ نیز کاندیدای احتمالی برای بازار‌های دیگر است.

همچنین، گفته می‌شود که فورد در حال کار بر روی یک رنجر رپتور R با موتور V۸ است. شاید بزرگترین سوال این باشد آیا رنجر رپتور هرگز برای بازار ایالات متحده در دسترس خواهد بود؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها