کد خبر : 72720

اولین تصاویر رنو آسترال منتشر شد

اولین تصاویر رنو آسترال منتشر شد

احتمالا این خودرو در چند هفته آینده برای اولین بار به طور رسمی رونمایی شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - قبلاً به طور رسمی اعلام شده بود که "رنو کادجار " برای امسال به روز نخواهد شد در عوض، این سازنده فرانسوی آن را با یک کراس اوور با اندازه مشابه با نام Austral جایگزین خواهد کرد.

اکنون رنو عکسی دیجیتالی از این خودرو را منتشر کرده که اصولا این عکس ها حداقل ۹۰ درصد دقیق هستند، اما باید تا زمان معرفی رسمی منتظر بمانیم تا ببینیم چه تغییراتی در خودروی واقعی در مقایسه با این رندر‌ها اعمال خواهد شد.

برخی از اجزای این این کراس اوور با مگان E-Tech Electric مشترک است و حتی از طرح کابین تقریباً یکسان با صفحه نمایش ۲۴.۳ اینچی بهره می‌برد. این خودروساز علاوه بر وعده به اتصال Android Auto و Apple CarPlay گفته به نقشه‌های گوگل و جستجوی گوگل نیز متصل است. حجم بار تقریبا  ۳۰ لیتر است که می توان از آن بهترین بهره را برد.

Austral به عنوان یک مدل معمولی‌تر از مگان E-Tech Electric عرضه خواهد شد یا به زبان ساده، این دو دارای ابعاد و ویژگی‌های مشابهی خواهند بود، اما Austral با موتور‌های احتراقی و هیبریدی در دسترس خواهد بود. مشابه نیسان قشقایی جدید، انتظار نداریم که یک موتور دیزلی را در خط تولید ببینیم در عوض، گزینه های بنزینی و برقی باید در دسترس باشند.

انتظار نداریم که پیش‌نمایش رسمی و غیررسمی بیشتری از Austral جدید انجام شود، زیرا احتمالاً به زودی اولین نمایش را ببینیم. رنو می‌خواهد این مدل جدید را در بهار امسال در اروپا به فروش برساند، که احتمالاً به این معنی است که تنها چند هفته دیگر شاهد عرضه کامل آن خواهیم بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها