کد خبر : 70812

رنو آسترال جانشین زودهنگام برای کجار

رنو آسترال جانشین زودهنگام برای کجار

شرکت فرانسوی رنو با ورود به نسل دوم محصول کاجار خود در سال ۲۰۲۲، به کمک ایجاد ظاهری جدید، فضای داخلی اصلاح شده، پیشرانه های بهبود یافته شده و حتی انتخاب نام جدید اوسترال برای این محصول تلاش می کند در رقابت با سایر شرکت ها عقب نماند.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، شرکت رنو قصد دارد در بهار پیش رو،محصول جدید خود را به عنوان رقیب تویوتا RAV4 روانه بازار کند. این محصول جدید که رنو اوسترال Renault Austral نامیده می شود، امید اصلی رنو برای بازیابی بازارهای اروپایی و جهانی محسوب شده و از نامی جدید و خاص بهره می گیرد.

نامی که رنو می گوید: جنب و جوش و گرمای جنوب، لذت آرامش بخش طبیعت و همچنین فضاهای باز گسترده و فرصت های بی حد و حصر را در ذهن مخاطب تداعی می کند.

مشاهده‌ های قبلی از نمونه ‌های اولیه استتار شده همچنین تأیید می‌ کردند که این شاسی بلند پرچم ‌دار رنو با پیروی از مدل جدید رنو مگان E-Tech Electric، که طراحی عصر جدید رنو را به تصویر می‌ کشد، تغییرات اساسی در سبک خود دارد.

علی‌رغم استتار سنگین در تصاویر رسمی ارائه شده از این محصول، می ‌توانیم چراغ‌ های جلوی ال ای دی باریک (که مانند مگان برقی در وسط قرار می ‌گیرند)، طراحی جلو پنجره مقعر و ورودی ‌های هوای کاملاً تغییر شکل داده شده را ببینیم.

گفتنی است رنوی کاجار Kadjar که از سال ۲۰۱۵ به فروش می رسد، جز ملایم ترین فیس لیفت ها در سال ۲۰۱۹ انتخاب شده و همچنان یکی از پرفروش ترین شاسی بلند های خانوادگی در اروپا محسوب می شود. به گزارش سیناپرس، با کمک این محصول رنو سعی خواهد کرد جذابیت خود را با بازسازی اتاقی مطابق با انقلاب داخلی در حال انجام تحت رهبری لورن ون دن آکر، حفظ کند.

فضای داخلی کاجار جدید یا همان اوسترال دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ خواهد بود و تغییرات فوق نشان می دهد این شرکت فرانسوی به وضوح برای افزایش کیفیت متریال پیشرو و طراحی بدون اشکال محصولات خود تلاش می ‌کند.

این خودرو از نسخه به روز شده پلت فرم ماژولار CMF-C استفاده می کند که زیربنای نیسان قشقایی جدید است و با همه اشکال پیشرانه هیبریدی سازگار است.

این انتخاب بدان معناست که گزینه های هیبریدی ملایم برای محدوده موتورهای معمولی در کنار پیشرانه های هیبریدی پلاگین در نسخه جدید رنو وجود خواهد داشت.

به باور کارشناسان، رنو همچنین می‌تواند از پیشرانه هیبریدی موازی Clio E-Tech در این محصول جدید خود استفاده کند.در خاتمه گفتنی است جزئیات بیشتر این محصول به طور رسمی در مراسم رونمایی اوسترال، منتشر خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها