کد خبر : 72504

رنو آسترال در آستانه ورود به بازار + عکس

رنو آسترال در آستانه ورود به بازار + عکس

کاجار قرار است به زودی از خط تولید رنو خارج شود و جای این خودرو قرار است رنو آسترال بیاید. پیش نمایشی از کابین این خودرو به نمایش در آمده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - اکنون در داخل کابین، دو صفحه نمایش وجود دارد که در اندازه های مختلف هستند که قبلا این قابلیت در رنو مگان E-Tech Electric دیده شده است.

آسترال جدید با ترکیب یک دسته ابزار کاملا دیجیتال با یک سیستم اطلاعات سرگرمی ارائه خواهد شد. رنو می‌گوید کراس اوور کامپکت جدید دارای صفحه نمایش ۲۴.۳ اینچی و رابط بصری با ۹۰ درصد ویژگی‌ها است.

رابط OpenR Link از اتو اندروید و اپل کارپلی استفاده می‌کند، بدون اینکه به نقشه‌های گوگل و حتی جستجوی گوگل نیاز داشته باشند.

صفحه نمایش داخلی رنو استرالیا 2022 به نمابش گذاشته شد

 

 رنو آسترال ۲۰۲۲ دارای چندین فضای ذخیره سازی در سراسر کابین است تا بیش از ۳۰ لیتر حجم بار را ارائه دهد.  این یک منظره نادر در خودرویی است که هنوز با موتور‌های احتراقی کار می‌کند.

آسترال یک ویژگی دارد که بیشتر آن را در مینی‌ون‌ها دیده ایم و آن اینکه می توان صندلی ها را در این خودرو تا کرد و حتی در تریم های گران تر، دکمه‌ای در عقب وجود دارد که صندلی‌های عقب را به صورت برقی صاف می کند.

به طور کلی، کابین این تصور را به ما القا می‌کند که در مقایسه با نیسان قشقایی ۲۰۲۲ که از نظر مکانیکی بسیار شبیه این خودرو است، ظاهر بهتری دارد.

صفحه نمایش داخلی رنو استرالیا 2022 به نمابش گذاشته شد

 

این برند فرانسوی قبلاً برنامه‌های خود را برای فروش آسترال  در اروپا در بهار امسال تأیید کرده است. مشخص نیست که آیا این کراس اوور بدون موتور دیزلی مانند قشقایی عرضه خواهد شد یا موتور dCi را حفظ خواهد کرد.  

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها