کد خبر : 65520

پورشه ماکان 2022 بدون توربو ولی با سرعت بیشتر

پورشه ماکان 2022 بدون توربو ولی با سرعت بیشتر

پورشه از ماکان جدید برای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد. قبلا تصاویر و گزارشات مربوط به عملکرد آن را دیده ایم اما باشگفتی‌های زیادی روبرو نشده ایم، اما اکنون همه جزئیات مربوط به موارد جدید به دستمان رسیده و این جزئیات نشان می دهد اکنونکراس اووری جدید خواهیم دید.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، این خبر بزرگ بدیهی است که مدل جدید بدون توربو است، اما تامین کننده قدرت آن فوق العاده است. ماکان رده بالا اکنون GTS است ونسخه ۴۳۴ اسب بخاری (۳۲۴ کیلووات) نسخه توربوشارژ دوقلو ۲.۹ لیتری V۶ مورد استفاده در توربو را به دست می‌آورد.

با نصب بسته اختیاری Sport Chrono، پورشه می‌گوید که این سرعت در ۴.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. در واقع دو کیلومتر در ساعت سریعتر از Turbo است، بنابراین مطمئناً هیچ عملکردی در مرحله انتقال از دست نمی‌رود.

در واقع، عملکرد برای تمام سطوح اصلاح ماکان افزایش یافته است. چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژر ماکان نسبت به سال گذشته به۲۶۱ اسب بخار (۱۹۵ کیلووات) و ۲۹۵ پوند فوت (۴۰۰ نیوتن متر) افزایش می‌یابد، در حالی که ماکان S جای GTS سال گذشته رامی‌گیرد. این بدان معنی است که یک نسخه ۳۷۵ اسب بخاری (۲۸۰ کیلووات) V۶ تقویت شده در زیر کاپوت قرار دارد و همه ماکان‌ها هرچهار چرخ را از طریق یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه PDK می‌رانند.

پورشه ماکان 2022 با قدرت بیشتری بدون توربو وارد بازار شد

موارد استاندارد دیگر در GTS شامل ترمز‌های روکش دار پورشه، سیستم تعلیق بادی تطبیقی با ارتفاع سواری کمی کمتر و سیستمتعلیق نسبت به GTS قبلی تا ۱۵ درصد سخت‌تر است. GTS یک بسته ورزشی اختیاری است که شامل موارد ضروری برای عملکرد مانندSport Chrono Package و Porsche Torque Vectoring Plus است، اما همچنین به شما آب نبات چشم اضافه می‌کند. آینه‌هایجانبی Sport Design با رنگ مشکی براق به پایان رسیده اند، چرخ‌های ۲۱ اینچی GT Design دارای لاستیک‌هایی با کارایی بالاهستند، صندلی‌های اسپرت ۱۸ جهته در داخل وجود دارد و رنگ سیاه بیشتری نیز در اسکیت‌های کناری و همچنین جلو و عقب وجوددارد.

صحبت از fascias است، جایی که به روزرسانی‌های تصویری جزئی را پیدا خواهید کرد. ورودی های هوای یکپارچه جلویی به رنگ بدنهبه دست آمده است. ‌سه دریچه باریک در پایین اکنون در یک نوار وجود دارد. تیغه‌های کناری برجسته، بافت متفاوتی دارند که پورشه آن رابه یک عنصر سه بعدی تشبیه می‌کند و در نمای عقب نیز یک دیفیوزر سیاه وجود دارد که به سمت بالا کشیده شده است.

پورشه ماکان 2022 با قدرت بیشتری بدون توربو وارد بازار شد

چراغ‌های جلو LED استاندارد هستند و پورشه می‌گوید کمتر از هفت طرح چرخ جدید برای انتخاب وجود دارد که بسته به سطح تریم دراندازه‌های ۱۹ یا ۲۱ اینچ شروع می‌شوند. به روزرسانی‌های داخلی نیز به همین ترتیب ظریف هستند. تغییر اصلی در کنسول میانی رخداده که دوباره طراحی شده است و در عین حال فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دنده روی کنسول قرار دارد و راننده با فرمان جدیدی که در ۹۱۱ استفاده شده، به امور مربوطه می‌پردازد. در مرکز صفحه نمایش لمسی۱۰.۹ اینچی و ساعت آنالوگ استاندارد وجود دارد. مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک راننده و ایمنی مانند کمک پارک، کمکی برای حفظخط و سایر ویژگی‌ها در دسترس هستند.

پورشه ماکان 2022 با قدرت بیشتری بدون توربو وارد بازار شد

در مورد قیمت گذاری، پورشه می‌گوید که ماکان ۲۰۲۲ از ۵۴ هزار و ۹۰۰ دلار شروع می‌شود. ماکان S با قیمت ۶۵ هزار و ۴۰۰ دلارشروع می‌شود، در حالی که پرچمدار GTS با قیمت ۷۹ هزار دلار آغاز می‌شود. ۱۳۵۰ دلار هزینه تحویل هزینه اضافی در سراسر کشوراست و همه تریم‌ها در اوایل سال ۲۰۲۲ به نمایندگی‌ها می‌رسند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها