کد خبر : 6528

لکسوس اولین شاسی بلند برقی خود را می سازد

لکسوس اولین شاسی بلند برقی خود را می سازد

گزارشی جدید به احتمال توسعه یک خودروی SUV تمام برقی توسط شرکت لکسوس اشاره می کند. انتظار می رود این خودرو با قیمت بالایی به بازار عرضه شود.

به گزارش خودروتک، لکسوس و تویوتا از بزرگترین شرکت های خودروسازی در دنیا هستند که محصولات هیبریدی زیادی را در اختیار مشتریان خود در سراسر جهان قرار داده اند. در حال حاضر تویوتا با همکاری شرکت مزدا در حال توسعه یک خودروی تمام برقی است که به احتمال زیاد در سال 2021 روانه بازار می شود.

در سال های اخیر شرکت های زیادی در زمینه تولید خودروهای تمام برقی سرمایه گذاری کرده اند که محصولات آن ها از سال آینده به صورت عمده وارد بازار می شوند. در این میان می توان به شرکت هایی مانند مرسدس بنز، آئودی و جگوار اشاره کرد.

تویوتا در حال توسعه یک فناوری جدید برای باتری های مورد استفاده در خودروهای تولیدی خود است و امید دارد با این فناوری رقیبان خود را شکست دهد.

در حالی که تویوتا خودروهای هیبریدی مختلفی را با قیمت مناسب برای خریداران توسعه می دهد، زیرمجموعه آن احتمالا یک کراس اوور تمام برقی گران قیمت تولید می کند.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی AutoGuide در اختیار رسانه ها قرار گرفته، لکسوس به دنبال تولید یک خودروی SUV تمام الکتریکی برای مشتریان ثروتمند خود است.

تویوتا در گذشته نام تجاری UX300e را در اتحادیه اروپا به ثبت رسانده بود. لکسوس برای خودروهای هیبریدی خود از حرف h استفاده می کند، بنابراین حرف e می تواند به یک خودروی تمام برقی اشاره کند.

لکسوس در گذشته اعلام کرده بود خودروهای آینده خود را در نسخه های مختلف هیبریدی، پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی تولید می کند. با توجه به این موضوع، احتمال معرفی اولین خودروی SUV تمام برقی این شرکت ژاپنی در نمایشگر خودروی ژنو 2019 و یا نمایشگاه فرانکفورت 2019 وجود دارد.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها