کد خبر : 53820

نیسان پاترول 2020 رقیب بی رحم تویوتا لندکروز

نیسان پاترول 2020 رقیب بی رحم تویوتا لندکروز

در خاورمیانه تویوتا لندکروز و نیسان پاترول دو رقیب دیرینه به حساب می آیند. خودروهایی که هر یک طرفداران خود را دارد. هر چند در بررسی های نشریات خودرویی معتبر جهان، در نسل های جدید نیسان پاترول هم از نظر آسایش سرنشینان و هم از نظر عملکرد فنی نمره بهتری را کسب کرده است.

به گزارش خودروتک، شرکت نیسان از سال 1951 در حال تولید انواع پاترول است و در این مدت توانسته مشتریانی وفادار و رضایتمند برای این محصول جذب کند.

بیش از 9/1 میلیون دستگاه تا به حال انواع پاترول از آن تاریخ تا به امروز تولید شده است که نشان می‌دهد خودروی محبوبی است به‌ویژه در خاورمیانه. نیسان در مدل نیسان پاترول 2020 دست به تغییرات زیادی زده است و در مجموع شاهد خودرویی ایمن، قدرتمند و زیبا و با امکان دیجیتال و هوشمند جدید هستیم.

این فیس لیفت جذاب نیسان نسبت به گذاشته هوشمندتر و جذاب‌تر شده است و نیسان امید دارد این نسخه بتواند رضایت طرفداران قدیمی‌اش را جلب کند. 

عملکرد و موتور نیسان پاترول 2020

نیسان مانند بسیاری از خودروسازان دیگر که در به‌روزرسانی‌های خود تغییر در مشخصات موتور نمی‌دهند در این نسخه هم از همان موتور 5.6 لیتری 8 سیلندر با توان 400 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتن بر متر استفاده کرده است و البته موتور 6 سیلندر با حجم 4 لیتر و 275 اسب بخار قدرت و گشتاور 394 نیوتن بر متر قابل سفارش است.

انواع حالت‌های رانندگی در حالت چهارچرخ محرک به راننده این امکان را می‌دهد که در شرایط مختلف تسلط بیشتری بر روی خودرو داشته باشد. سیستم کنترل هیدرولیکی حرکات و تکان‌های خودرو باعث پایداری بیشتر آن شده است که در نسخه 8 سیلندر ارائه‌شده است.  نیسان در بین خودروهای بی‌راهه نورد قابلیت‌های آفرودش شهرت دارد و با توجه به قیمت نسبتاً مناسب که دارد قابلیت هایش چشم گیر و هیجان انگیز است. 

طراحی داخلی

نیسان در داخل خودرو از طراحی ساده و نیمه لاکچری استفاده کرده است. دو نمایشگر با کیفیت HD و به دلیل پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی خریداران این شاسی بلند ژاپنی می‌توانند تلفن‌های همراه هوشمند خود را به سیستم اینفوتینمنت متصل کنند.

نیسان مدعی است برای خنک سازی سریع‌تر در داخل کابین در روز‌های بسیار گرم و کویرهای خشک و داغ، سیستم تهویه مطبوع و نحوه توزیع جریان هوا با بهبود‌هایی همراه بوده است. 

ایمنی بالا افتخار نیسان 

پاترول ۲۰۲۰ به آخرین تجهیزات و آپشن‌های ایمنی نیسان مجهز شده که می‌توان به ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم هوشمند اخطار برخورد از جلو و مجموعه تکنولوژی‌های حمل و نقل هوشمند نیسان (Nissan Intelligent Mobility) اشاره کرد.

در کنار این سیستم های هوشمند، نیسان از سیستم کیسه هواهای خاص خودش هم در این خودرو استفاده کرده است که دور تا دور خودرو را پوشش می دهد. این امکانات افتخار نیسان است و برای خودرویی که بین 54 هزار تا 89 هزار دلار قیمت دارد گزینه های هیجان انگیز و بروزی را ارائه می دهد. 

نیسان پاترول مدل 2020

نیسان پاترول مدل 2020

نیسان پاترول مدل 2020

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها