کد خبر : 26209

اختصاصی خودروتک؛

اگر جیپ شما را راضی نمی‌کند، این هیولا را بخرید!

اگر جیپ شما را راضی نمی‌کند، این هیولا را بخرید!

در دنیای خودروهای آفرود جیپ به ویژه مدل Wrangler یک اسطوره محسوب می‌شود. شاسی‌بلندی با قابلیت پیمایش تمام مسیرهای ناهموار خارج جاده‌ای. با این حال هنوز هم هستند افرادی که چیزی بیشتر و بهتر از رنگلر می‌خواهند. به نظر می‌رسد که نسخه تیونینگ Oracle گزینه خوبی برای آن‌ها باشد.

به گزارش خودروتک ، برای دوست‌داران دنیای تیونینگ شرکت اوراکل نامی شناخته شده است.

پروژه جدید این شرکت دستکاری و بهینه‌سازی ظاهری جیپ رنگلر سری JL است.

این کار فقط برای آفرودبازهایی بوده است که نسبت به چهره سنتی جیپ فوق رضایت نداشتند.

با نگاهی به محصول جدید به خوبی درمی‌یابیم که فلسفه جسارت در آن به خوبی رعایت شده است. ایده خلاقانه و زیبای استفاده از نوار بزرگ و سرتاسری LED در نمای جلویی در کنار مه‌شکن‌های بزرگ، رنگلر را از حالت محافظه‌کار تبدیل به خودرویی آینده‌نگر کرده است.

البته این تمام ماجرا نیست. نورپردازی عجیب اوراکل در زیر گلگیرها کاری می‌کند که جیپ فوق در پیمایش‌های شبانه جذابیتی دوچندان داشته باشد. رنگ قرمزی که روی چرخ‌ها می‌تابد این آفرود زیبا را تا حدودی ترسناک هم می‌کند.

اوراکل در قسمت مشخصات فنی به ترکیب برنده پیشین دست نزده است. این یعنی هم‌چنان همان پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر Vشکل با 285 اسب‌بخار قدرت مشاهده می‌شود. جیپ برای حرفه‌های‌های دنیای آفرود پیشنهاد می‌کند که مدل 6 سرعته دستی را خریداری کنند. اما با این حال هنوز هم یک نسخه 8 سرعته اتوماتیک برای افراد معمولی نیز کنار گذاشته شده است. برای این خودرو از دو جفت لاستیک 285.70 میلی‌متری 17 اینچی استفاده شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها