کد خبر : 13775

فیسکر با دست پر باز می گردد

فیسکر با دست پر باز می گردد

شرکت فیسکر از عرضه خودروی برقی لوکس و شاسی بلند در سال ۲۰۲۱ با قیمت ۴۰ هزار دلار خبر داده که ارزان‌تر از مدل‌های مشابه محسوب می‌شود.

به گزارش  خودروتک ، تسلا تنها شرکت سازنده خودروهای برقی نیست که از برنامه‌های خود برای تولید محصولات شاسی بلند با قیمت مناسب خبر داده است. شرکت خودروسازی امریکایی فیسکر که به علت تولید خودروهای لوکس شهرت دارد هم قصد دارد برنامه‌های خاصی را در این زمینه اجرا کند. فیسکر قبلاً نیز خودروهای هیبریدی لوکسی را روانه بازار کرده است.

فیسکر می‌گوید این خودروی برقی شاسی بلند می‌تواند با یک بار شارژ در حدود 480 کیلومتر را بپیماید و از یک باتری 80 کیلووات ساعتی برخوردار است. این در حالی است که خودروی مدل Y تسلا تنها قادر به پیمودن مسافتی 370 کیلومتری با یک بار شارژ است.

یک سیستم راداری پیشرفته و یک مجموعه خاص تهویه مطبوع هم برای خودروی یادشده در نظر گرفته شده است که البته در مورد جزئیات آنها اطلاعات چندانی در دسترس نیست.

قرار است نمونه اولیه این خودرو تا سال 2019 در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. اما تولید انبوه آن تا قبل از نیمه دوم سال 2021 رخ نخواهد داد. باید منتظر ماند و دید تا آن زمان تسلا و دیگر شرکت‌های بزرگ سازنده خودروهای برقی چه محصولاتی را برای رقابت با فیسکر روانه بازار می‌کنند.


منبع: مهر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها