کد خبر : 10400

افشای اطلاعات نسل جدید تویوتا لندکروز

افشای اطلاعات نسل جدید تویوتا لندکروز

اطلاعات جدیدی در رابطه با تویوتا لندکروز و نسخه لوکس آن، لکسوس LX منتشر شده است. به نظر می‌رسد نسل آینده این محصولات سال 2020 معرفی می‌شوند.

به گزارش خودروتک، نسل کنونی تویوتا لندکروز در سال 2008 معرفی شده است که با توجه به استانداردهای کنونی در دنیای خودرو، یک محصول کاملا قدیمی محسوب می‌شود. در این بخش از صنعت خودرو رقابت سنگینی حاکم است و شرکت‌های مختلف در حال توسعه محصولات جدید و قدرتمندی هستند. بر اساس گزارشی جدید، نسل جدید تویوتا لندکروز بعد از چندین سال در راه است.

به تازگی وب‌سایت ژاپنی Best Car ادعا کرده تویوتا لندکروز جدید در پاییز سال 2020 به صورت رسمی معرفی می‌شود، البته در این گزارش به این موضوع اشاره شده که نمونه مفهومی این خودرو در اواخر اکتبر سال جاری میلادی در نمایشگاه خودروی توکیو در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. این محصول ما را با استراتژی تویوتا و نحوه طراحی نسل آینده تویوتا لندکروز آشنا می‌کند.

نسل آینده تویوتا لندکروز از فریم‌های فولادی بهبود یافته بهره می‌برد. بر اساس گزارش جدید، حجم موتور در نسل آینده این خودروی غول پیکر کاهش پیدا می‌کند و دیگر شاهد حضور موتور 8 سیلندر در آن نخواهیم بود. نسل کنونی این خودرو به یک موتور 8 سیلندر با حجم 5.7 لیتر مجهز شده است؛ با این حال گفته می‌شود نسل آینده آن از یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر با توربوشارژر دوقلو است. این خودرو به‌جای گیربکس 8 سرعته خودکار موجود در نسل کنونی، به یک جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک مجهز می‌شود. این خودرو در نمونه هیبریدی نیز روانه بازار خواهد شد.

این خودرو به همراه جدیدترین فناوری کمکی راننده این برند ژاپنی، تویوتا Safety Sense در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این تکنولوژی شامل سیستم شناسایی عابر پیاده در شب و سیستم جلوگیری از تصادف است. این سیستم در صورتی که راننده در هنگام تصادف کنترل خودرو را در دست نگیرد، مسیر تویوتا لندکروز را برای جلوگیری از تصادف به صورت خودکار تغییر می‌دهد.

نسل جدید تویوتا لندکروز، به معنای توسعه نسل جدید لکسوس LX است. این خودرو نسخه لوکس تویوتا لندکروز محسوب می‌شود و از امکانات و تجهیزات بیشتری بهره می‌برد. در حال حاضر اطلاعات کمی در رابطه با این خودروی غول پیکر و لوکس در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. وب‌سایت Best Car ادعا کرده تویوتا در حال توسعه دو خودرو به صورت همزمان است تا فاصله زیادی میان معرفی نسل جدید تویوتا لندکروز و لکسوس LX وجود نداشته باشد.

تویوتا به تازگی یک نسخه مخصوص از تویوتا لندکروز، Heritage Edition را معرفی کرده است. این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد از طراحی جذاب‌تری بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به رینگ‌های 18 اینچی BBS و تریم مشکی رنگ اشاره کرد. در کابین این خودرو از چرم مشکی رنگ به همراه دوخت‌های برنزی رنگ استفاده شده است. تویوتا تنها 1200 نمونه از این خودرو را در بازار ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می‌کند.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها