کد خبر : 8995

آغاز فروش مزدا 3 جدید + قیمت و مشخصات فنی

آغاز فروش مزدا 3 جدید + قیمت و مشخصات فنی

قیمت نسل جدید مزدا 3 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو با قیمت پایه 21 هزار دلار به فروش می رسد.

به گزارش خودروتک، نسل جدید مزدا 3 در اواخر سال گذشته میلادی به صورت رسمی معرفی شد؛ با این حال قیمت آن اخیرا از سوی سازنده ژاپنی آن اعلام شده است.

مدل 2019 مزدا 3 از ماه مارس سال جاری میلادی در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می شود. این خودروی سدان به همراه گیربکس 6 سرعته خودکار و به صورت محور جلو، با قیمت 21 هزار دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

این خودرو در بالاترین نسخه خود مجهز به سیستم چهار چرخ محرک، جعبه دنده خودکار و پکیج پریمیوم با قیمت 28,900 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. باید به این مبالغ هزینه ای برابر با 895 دلار برای حمل به مقصد اضافه کرد.

این خودرو در تمام نمونه های کنونی خود به یک موتور تنفس طبیعی 2.5 لیتری مجهز می شود. این موتور قادر بهتولید 186 اسب بخار قدرت و 252 نیوتون متر گشتاور است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با موتور جدید Skyactiv-X در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

این موتور جدید در مقایسه با موتور تنفس طبیعی این خودرو نزدیک به 10 تا 20 درصد قدرت و گشتاور بیشتری تولید کرده و همچنین مصرف سوخت آن نزدیک به 20 درصد کاهش پیدا می کند.

بالاترین مدل این خودرو از تجهیزات مناسبی بهره می برد. از این تجهیزات می توان به هدآپ دیسپلی، صندلی های چرمی، چراغ های LED و مونروف اشاره کرد.

خریداران با سفارش پکیج پریمیوم به پدال شیفتر و رینگ های 18 اینچی دسترسی پیدا می کند. در رابطه با سفارش این خودرو مجهز به گیربکس دستی و سیستم چهار چرخ محرک اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

این احتمال وجود دارد که در آینده Mazdaspeed3 از سوی این شرکت ژاپنی معرفی و روانه بازار می شود.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها