کد خبر : 63603

دو مدل کرایسلر قربانی کمبود تراشه شدند

دو مدل کرایسلر قربانی کمبود تراشه شدند

استلانتیس اعلام کرد که تولید کرایسلر Pacifica و Voyager به دلیل کمبود تراشه رایانه متوقف شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اخبار خودرو، استلانتیس تولید خودرو‌های کرایسلر Pacifica، Pacifica Hybrid، Grand Caravan و Voyager را برای بقیه ماه ژوئن متوقف خواهد کرد. مشکل به کمبود قطعات  تراشه رایانه بر می گردد . همه این وسایل نقلیه از کارخانه خودروسازان در ویندزور، انتاریو است.

Stellantis به همکاری نزدیک با تأمین کنندگان برای کاهش تأثیرات تولید ناشی از مسائل مختلف زنجیره تأمین صنعت ادامه می‌دهد. برنامه ریزی شده است تا در ماه ژوئن ادامه تولید باشد.

این کارخانه ماه‌ها به دلیل کمبود اجزا تلاش کرده است که باز بماند. Stellantis در تاریخ ۲۹ مارس موقتاً متوقف شد. بر اساس اخبار خودرو، سایت برای مدت کوتاهی برای هفته ۳۱ مه مجدداً افتتاح شد، اما با تمام ظرفیت کار نکرد. سپس خودروساز مینی ون‌ها را برای دو هفته اول در ماه ژوئن مونتاژ نکرد.

کرایسلر به تازگی Pacifica را برای مدل ۲۰۲۱ به روز کرده است. این یک نمای بیرونی دستکاری شده دارد که در قسمت جلوی آن ظاهر صاف تری دارد. قسمت عقب دارای چراغ‌های عقب است که کل عرض پشت را پوشانده است.

در داخل، این شرکت یک صفحه نمایش سرگرمی ۱۰.۱ اینچی را در خود جای داده است که نرم افزار Uconnect ۵ را اجرا می‌کند و از بی سیم Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می‌کند. یک دوربین در داخل به والدین اجازه می‌دهد کار‌هایی که بچه‌ها از پشت انجام می‌دهند را کنترل کنند.

کرایسلر همچنین یک مدل تزئینی لوکس گرا Pinnacle را به مدل ۲۰۲۱ Pacifica معرفی کرد. این محصول دارای چرم ناپا، بالش‌های صندلی کاپیتان ردیف دوم و کنسول مرکزی جدید Ultra با ۱۳.۶۴ لیتر (۰.۴۸۱۶۹ فوت مکعب) فضای ذخیره سازی است. این گرید از ۵۰.۸۴۵ دلار (به علاوه ۱۴۹۵ دلار برای مقصد) یا با ۵۳۹۹۰ دلار درایو تمام چرخ شروع می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها