کد خبر : 14688

فرمول یک / تمجید مدیر مرسدس از راننده فراری

فرمول یک / تمجید مدیر مرسدس از راننده فراری

توتو ولف، مدیر تیم مرسدس پس از عملکرد چارلز لکلرک در مسابقه بحرین اذعان کرد که همه ی ما در حال تماشای یک قهرمان جوان هستیم.

به گزارش خودروتک ، راننده ی فراری در تمام طول مسابقه به بهترین نحو ممکن رقابت را مدیریت کرد و پیشتاز رقابت بحرین بود اما در دور های پایانی به طرز دردناکی با مشکل موتور مواجه شد و جایگاه خود را از دست داد. پس از گزارش مشکل موتور، چارلز هر دور 5 ثانیه زمان از دست می داد و خیلی زود جایگاهش را به لوییس همیلتون تحویل داد اما این پایان ماجرا نبود و چند دور مانده به پایان رقابت، والتری بوتاس هم از راننده فراری سبقت گرفت تا به این صورت مرسدس برای دومین بار یک-دو کرده باشد. در نهایت سیفتی کار به کمک چارلز لکلرک آمد و اجازه نداد مکس ورشتپن در جمع سه راننده برتر باشد.

مدیر تیم مرسدس گفت:

    به نظر من، ما در لکلرک جوان قهرمانی را می بینیم که در حال ساخته شدن است. او سریع ترین فرد در سریع ترین ماشین بوده اما ظالمانه ترین حادثه ی مسابقات موتوری برای او رخ داد و بخت و اقبال با ما یار بود.

    ما همیشه از او انتظار داریم که یک تهدید [برای ما] باشد. او در یک خودروی عالی قرار داشته و توانایی و شخصیت کسب موفقیت های بسیار را دارد. این چالشی است که ما واقعا از آن لذت می بریم و مطمئن هستم که برای والتری و لوئیس نیز اینطور است.

    ما می خواهیم در برابر بهترین شخص در بهترین ماشین رقابت کنیم. شما رقابت لوئیس و سباستین فتل را دیدید، در خودرو و موتوری که در سطح سباستین نبوده و به نظر من این موضوع حتی بیشتر به آن ها انگیزه می دهد.

لکلرک در ابتدای مسابقه ی بحرین به تیمش در رادیو گفت که سریع تر از فتل است، ولف نیز مشتاق است تا مدیریت کردن فراری بر روی رانندگانش را در طول فصل مشاهده کند:

    نمی دانم که تمام مکالمات را شنیدم یا خیر ولی یادم هست که در یک مکالمه [به لکلرک گفته شد] که “دو دور پشت فتل بمان”. من مشتاقم ببینم که این موضوع تهش به کجا ختم می شود، من سال ها در چنین شرایطی بوده ام!

    لکلرک یک جوان باشخصیت، فروتن و در عین حال بسیار سریع است. من می دانم که بسیاری از رانندگان یک شیر نهفته در درونشان وجود دارد و در چارلز هم قطعا همین طور است اما دیگر رانندگان قطعا به جایگاه سوم واکنش بحث برانگیزی نشان می دادند و عصبانیت خود را به نمایش می گذاشتند. ما هیچ کدام از این ها را در چارلز ندیدیم.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها