کد خبر : 13053

فرمول یک / آیا فرناندو آلونسو قصد بازگشت دارد؟

فرمول یک / آیا فرناندو آلونسو قصد بازگشت دارد؟

فرناندو آلونسو چندی پیش اعلام کرد که دوست دارد دوباره با یکی از تیم های برتر فرمول یک به رقابت ها بازگردد و این گونه به همه یادآوری کرد که قهرمان دو دوره جهان هنوز می خواهد به فرمول یک بازگردد.

به گزارش خودروتک ، برترین تیم هایحال حاضر فرمول یک قطعا مرسدس و فراری اند و اگر پیشرفت های لازمه صورت بگیرد و موتور هوندا بتواند قدرت لازم را تحویل بدهد، شاید ردبول هم در لیست رقبای قهرمانی باشد.

آلونسو در پایان فصل 2018 فرمول یک با این رقابت های هیجان انگیز خداحافظی کرده و خود را بازنشست کرد اما او حتی تست های پیش فصل را هم از دست نداد و در پیست کاتالونیا حاضر شد.

فرناندو همچنان در فرمول یک حضور دارد و حالا او سفیر مکلارن است و برخی کار های پشت فرمان را هم به او سپرده اند. با این وجود دو دوره قهرمان جهان هنوز زمان زیادی دارد و می تواند دوباره به این رقابت ها بازگردد: شما همیشه دلتان برای فرمول یک تنگ می شود چرا که این ماشین ها سریع ترین های کل کره خاکی هستند. اگر شانس همکاری با یکی از تیم های برتر به شما داده شود که شانس قهرمانی دارد، شما حتما قبول می کنید. فرمول یک فرمول یک است.

Fernando Alonso 24hr le mans winner

فرناندو آلونسو برنده مسابقه استقامتی 24 ساعته لمانز

اما فرناندو آلونسو مشغله های دیگری هم دارد و او برای به دست آوردن تاج سه گانه، وارد رقابت های Indy 500 شده است. به نظر می رسد این موضوع حالا تمام دغدغه این راننده است.

من دوباره در رقابت های WEC و Le Mans شرکت خواهم کرد اما فعلا تمام تمرکز روی ایندیاناپولیس است. می دانم که این سخت ترین بخش تاج است چراکه من در فرمول یک بزرگ شدم و می دانم که همواره بحث ماشین بهتر مطرح است و یک ماشین خوب، احتمالا قهرمانی را به دنبال خواهد داشت. در لمانز هم شرایط به نحوی بود که خودرو قوی تر را داشتیم و این احتمال قهرمانی را افزایش می داد اما این شرایط در ایندیاناپولیس مطرح نیست و اوضاع بسیار متفاوت است.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها