کد خبر : 7082

این فراری 8.500.000 دلار به فروش می رسد + تصاویر

این فراری 8.500.000 دلار به فروش می رسد + تصاویر

خودروهای سوپراسپرت تولید محدود طرفداران زیادی در بازار دارند؛ با این حال فروش یکی از محصولات فراری با قیمت 8.5 میلیون دلار غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

به گزارش خودروتک، هایپرکارها با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسند که البته قیمت بالای این محصولات دلیل خاص خود را دارد. در این میان یک دستگاه فراری لافراری اپرتا احتمالا چند هفته آینده با قیمت 8.5 میلیون دلار در یک حراجی به فروش می‌رسد که این رقم در دنیای هایپرکارها نیز گزاف به نظر می‌رسد.

در تاریخ 17 ژانویه شاهد برگزاری حراجی RMSothebys در آریزونا خواهیم بود که در آن یک دستگاه فراری لافراری اپرتا به حراج گذاشته می‌شود. به نظر می‌رسد این خودرو دارای قیمت پایه 6.5 میلیون دلار در این حراجی باشد. فرد خوش شانس و البته پولداری که این خودرو را خریداری می‌کند، صاحب یکی از 210 نمونه‌ای می‌شود که توسط فراری تولید شده است. این نمونه دارای تمام تجهیزات سفارشی بوده که برای مثال می‌توان به پکیج کامل فیبر کربن اشاره کرد. برای این خودرو از رنگ‌های مشکی و قرمز استفاده شده است.

با این سوپراسپرت ایتالیایی تنها مسافتی برابر با 2414 کیلومتر رانندگی شده است که برای یک خودرو که توسط فراری در بورلی هیلز مورد استفاده قرار گرفته، بی‌نظیر است. در حقیقت خریدار این خودرو به یک محصول تقریبا نو دسترسی پیدا می‌کند. این خودرو به تجهیزات فابریک مجهز شده است و دارای یک کلید اضافه است. اگر این خودرو به نظر شما گران قیمت است، باید بگوییم سال گذشته آخرین نمونه از فراری لافراری اپرتا با قیمت 9.8 میلیون دلار در یک مزایده به فروش رسید.

فراری لافراری اپرتا به یک موتور 12 سیلندر به همراه سیستم هیبریدی مجهز شده است که در مجموع قدرتی برابر با 950 اسب بخار (708 کیلووات) و گشتاوری برابر با 900 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها